לינקולן מציגה בתערוכת דטרויט רכב קונספט בשם MKT, פני העתיד של הגרנד-טורר, לתפיסת החברה. אז אולי לא ברור לחלוטין לאיזה סגמנט נופל ה-MKT, אבל מה שכן ברור הוא שעיצובו שונה ומיוחד, וכולל גריל כרום עצום המחולק לשני חלקים. התוצאה הסופית מעט מוזרה, לדעתנו לפחות. נציין שלדברי לינקולן, זהו קו העיצוב העתידי של החברה, וניתן רק לקוות שהדגמים שיבוא לאחר ה-MKT יהיו מעודנים יותר, ופחות כבדים למראה. הפנים, בצבע לבן, ממשיך את הקו המיוחד/מוזר עם עיצוב שונה מאוד מהמקובל (כמו כל רכב תצוגה). קונסולה קדמית לאורכו של הרכב מפרידה בין ארבעת המושבים המפוארים – ^דמויי מחלקה ראשונה במטוס^ אליבא דלינקולן. אבל כדאי לשים לב שה-MKT מציע רק ארבעה מושבים, למרות שאורכו 529 ס^מ – 17 ס^מ יותר מביואיק אנקלייב המציע שבעה מושבים מרווחים. רוחבו של ה-MKT עומד על שני מטרים ורק הגובה עוצר על 162 ס^מ. בסיס הגלגלים מגודל גם הוא – 306.5 ס^מ – וקל להאמין להצהרותיה של לינקולן לגבי מרווח מעולה. על ההנעה אחראי מנוע Ecoboost בתצורת V6 בנפח 3.5 ל' בעל הזרקה ישירה ומגדש טורבו הניתן לתדלוק גם באתנול (E85). יתרונו של המנוע, לפי פורד, היא העובדה שהוא בעל נתוני הספק של מנוע V8 עם צריכת דלק של מנוע V6 – לא בדיוק טענה מקורית. ואכן נתוני ההספק מרשימים עם 340 כ^ס כאשר אם תתדלקו את הרכב באתנול (E85) יעלה ההספק ללא פחות מ-415 כ^ס. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטו' בעלת שישה יחסי העברה המעבירה את הכוח לארבעת הגלגלים, שכמו בכל רכב תצוגה הם בעלי מידות גדולות – 285/35-21.