סובארו בטוקיו: קונספטים משפחתיים - אוטו

סובארו בטוקיו: קונספטים משפחתיים

סובארו לא נשארת מאחור – בטוקיו היא מציגה שני דגמי קונספט חדשים, אשר לפחות אחד מהם נראה קרוב לייצור

ה-EXIGA מבפנים – אוורירי...
סובארו לא מסתפקת ב-STI החדשה, ומוסיפה שני דגמי תצוגה להיצע של תערוכת טוקיו. הקונספט EXIGA הוא סטיישן מרווח לשבעה, אשר אמור להיות יוצא דופן בשטח המראות שלו. חלונות הצד גדולים במיוחד וכמעט כל הגג עשוי זכוכית. בפנים המרווח מתאים כאמור לשבעה והנוסעים נהנים ממסכי טלוויזיה המציגים משחקים וסרטים, מפות ניווט ומסך פנורמי מיוחד שמחליף את המראות לאחור. המוטו בתוך הקבינה הוא נוחות ורגיעה, וכך נהנים הנוסעים מתאורה רכה, שולחנות מתקפלים ומושבי עור – שום דבר שלא ראינו כבר במכוניות אחרות אשר נוסעות על הכביש. גם המנוע סטנדרטי בסובארו – 2.0 ליטר טורבו המוכר עם תיבה אוטומטית בת חמישה הילוכים וכמובן – הנעה כפולה. כל אלו מצביעים היטב על הכוונה להביא את הרכב לייצור, ובכך תוסיף סובארו להיצע מיניואן מגודל לשבעה נוסעים.
רכב תצוגה שני של סובארו הולך לכיוון מעט שונה. גם כאן מדובר במכונית משפחתית, הפעם לחמישה נוסעים (בסיס הגלגלים הוא 265 סנטימטרים). מה שמייחד את הדגם, G4e שמו, הוא ההנעה החשמלית אשר פותחה בסובארו. מדובר בסוללות חזקות במיוחד, אשר לטענת החברה מכילות פי 2-3 יותר אנרגיה מסוללות ליתיום-איון מקבילות. מיקומן מתחת לרצפה מוסיף יציבות בהורידו את מרכז הכובד של המכונית, והשימוש הרב באלומיניום אמור להוריד את משקל המכונית משמעותית. כל זה ביחד, לטענת סובארו, תורם למרחק נסיעה בין הטענות של כ-200 ק^מ. לא הרבה, יש לציין, אך סובארו ממתיקה את הגלולה עם הטענה מהירה בת 15 דקות בלבד, המטעינה את הסוללות ל-80% תפוקה. מעניין לציין כי הטענה מלאה תקח כ-8 שעות, בחיבור לשקע חשמל רגיל בבית.
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות