ב.מ.וו M3 היא אייקון. אם אתה לא מכירים את השם, תתביישו (ולכו לקרוא קצת היסטוריה). הדור החדש של ה-M3 הוצג לפני כחצי שנה בגרסת קופה, כאשר הוא מצויד במנוע V8 (שהחליף את מנוע השש-בטור המפורסם והמוערך) המספק 420 כ^ס ב-8,300 סל^ד. במהלך סוף השבוע הודלפו תמונות רשמיות של גרסת הסדאן של ה-M3 (בעתיד צפויה גם גרסה פתוחה) ומיד אחריה חשיפה רשמית של הדגם. גרסת הסדאן האחרונה של ה-M3 יוצרה בשנת 99' (לפני שני דורות, E36), כאשר הדגם האחרון (E46) הוצע בגרסת קופה בלבד. עכשיו, מחזירה החברה את גרסאות הסדאן לייצור, כאשר היריבות הישירות הן גרסת ה-AMG של ה-C קלאס והאודי RS4. גרסת הסדאן משתמשת באותו המנוע שנמצא בקופה (המשודך לתיבה ידנית בלבד), וגם כאן הביצועים מצויינים עם 4.9 שניות ל-100 קמ^ש, מאית שנייה יותר מגרסת הקופה, בדרך ל-250 קמ^ש מרביים מוגבלים על ידי מחשב. הבדל המשקל בין הקופה לסדאן עומד על 30 ק^ג בלבד, עם 1680 ק^ג לסדאן. גרסת ה-4 דלתות קיבלה את עיצוב החזית של גרסת הקופה ולא את זה של גרסאות הסדאן הרגילות של סדרה 3, שאיתן חולקת ה-M3 סדאן את החלק האחורי (הלא נאה), למעט פגוש שונה במעט וארבע יציאות מפלט, סימן ההיכר של סדרות ה-M בשנים האחרונות. בנוסף תמצאו את הגריל הצידי (סימן היכר נוסף של דגמי ה-M) וחישוקי ^19, אך לא תמצאו את גג הקרבון פייבר שנמצא בגרסת הקופה. הסרטונים להלן ניתנים להורדה, ובראשון מומלץ מאד להגביר רמקולים! סרטון: ב.מ.וו M3 סדאן בתנועה > סרטון: ב.מ.וו M3 סדאן, סטטי >