הנה עוד סיבה טובה לעבור לגור ביפן, חוץ מהעובדה שמסעדת סושי טובה היא לא ארוע נדיר – שם החל כבר שיווק המיצובישי איוו X (שמשמעו 10 באותיות רומיות, למי שפספס), אם כי רק בגרסה הידנית (חמישה הילוכים) בינתיים. גרסת ה-SST, עם התיבה הרובוטית כפולת המצמדים, תגיע לחדרי התצוגה רק בסוף נובמבר. האמת היא, שלאחר ההצגה הממושכת, שהחלה בדטרויט עם "אב הטיפוס" וחשיפת פרטים נוספים לפני כחמישה חודשים, לא נשארו הפתעות מיוחדות בשרוול של מיצובישי, ואת הפרטים המעניינים באמת – בעיקר ביצועים – הם לא פרסמו. כפי שכבר נאמר, המנוע באיוו X הוא חדש לחלוטין (וכינויו 4B11, לעומת המנוע הקודם – 4G63) ולמרות זאת חולק נפח והספק מירבי (280 כ"ס) עם המנוע הקודם. השינויים הם בלוק מנוע עשוי אלומיניום, המאפשר משקל נמוך יותר ב-12 ק"ג, ומומנט משופר של 43 קג"מ (ב-3,500 סל"ד). המידות המדויקות הן אורך של 449.5 ס"מ, רוחב של 181 ס"מ וגובה של 148 ס"מ, כשבסיס הגלגלים ארוך יותר מאשר בדגם הקודם, והסרח הקדמי קצר יותר. מיצובישי מתגאים במערכת ההנעה מסוג S-AWC, שיכולה לשלוט במדויק בכמות הכח המגיעה לכל גלגל, אולם לנו עדיין לא ברור לחלוטין מה השינויים לעומת מערכת ההנעה (הנפלאה!) שהכרנו באיוו 9. אחד הצילומים שפורסמו מציג כפתור שליטה מההגה במערכת ה-AWC, ויתכן כי מדובר באפשרות לבחור כמה כח ישוגר לכל ציר, כמו ב-DCCD של סובארו. אנשי מיצובישי מבטיחים כי האיוו X החדשה תציע התנהגות כביש מושחזת עוד יותר מזו של הדור הקודם בזכות גוף קשיח יותר משל קודמתה ומתלים קשים יותר גם כן. אנו רק תוהים איך יהיה אפשר לנסוע על כבישי ישראל עם מכונית עוד יותר קשיחה מהאיוו 9. מיצובישי גם לא הזניחו את תחום הבטיחות באיוו X, בהתאם להצהרתם על מכונית מהירה מאוד אבל גם בטוחה מאוד ונוחה לשימוש, והתקינו באיוו X גם כרית ברכיים לנהג, בנוסף לכריות המקובלות, בקרת יציבות (וחסר להם שהיא לא מתנתקת!) ופנסים עוקבי פניה (סטנדרט רק בגרסאות המאובזרות יותר). מחיר הגרסה הבסיסית ביפן שווה ערך לכ-110,000 ש"ח בלבד – כך שבתאוריה נוכל בבוא היום לקנות בארץ איוו 10 בפחות מ-250,000 ש"ח.