בשעה טובה ואחרי עשר שנות ייצור, הציגה אתמול רנו קנגו חדשה לגמרי. העיצוב שומר על קשר ברור לקנגו המקורית, אבל המסחרית-פנאי החדשה קרובה הרבה יותר למכונית-נוסעים רגילה (או מיניוואן) מבחינת אבזור, נוחות וכנראה בטיחות. ממד האורך גדל ב-18 ס^מ תמימים, בסיס הגלגלים ב-10 ס^מ ומפשקי הגלגלים ב-12 ס^מ, קדימה ואחורה, מה שמבטיח מרחב-פנים עצום לנוסעים יחד עם – כמובן – נפח מטען ענק: מ-660 ועד 2,866 ליטרים, לא פחות (וניתן להוביל חפצים באורך עד 2.5 מטרים). משקל ההעמסה המותר הוא 650 עד 800 ק^ג, בהתאם לגרסה. תאי אחסון שונים מציעים נפח נכבד של 77 ליטרים.
ניתן יהיה לקבל את הקנגו החדשה עם עד 6 כריות אוויר, ועם מערכת בקרת אקלים הכוללת יציאות נפרדות לכל נוסע. בנוסף לאבזור בטיחות בסיסי בכל הגרסאות הכולל ABS וחלוקת עומסי בלימה, אפשר לצייד את הקנגו בבקרת משיכה, בקרת יציבות דינמית עם פונקציית מניעת תת-היגוי, והגבלת בלימת מנוע בהאטה.
אבזור נוסף שאין אנו רגילים למצוא במסחריות קטנות ויופיע ברמות הגימור היותר-גבוהות (או כאופציה): שליטה מההגה על מערכת השמע בקרת שיוט עם מגביל מהירות, חיישני גשם ותאורה להפעלה אוטומטית של המגבים והפנסים, וחיישני חניה. אופציה נוספת הוא גג-שמש כפול – נפתח מעל המושבים הקדמיים וקבוע מעל האחוריים.
תשומת לב רבה הוקדשה לבידוד אקוסטי ולשימוש בחומרים איכותיים, אומרת רנו. היצע המנועים כולל שלוש אופציות דיזל, כולן בנפח 1.5 ל' בהספקים של 70 כ^ס, 85 או 105 כ^ס, כאשר את האחרון ניתן לקבל עם מסנן חלקיקים. עוד מוצעים צמד מנועי בנזין 1.6 ל', בהספקים של 90 כ^ס (8 שסתומים) או 105 כ^ס (16 שס'); זה האחרון מוצע עם התיבה האוטומטית 4 הילוכים המוכרת. שינוי מבורך במכלולי השילדה הוא מעבר לבלמי דיסק גם מאחור, כשקוטר כל ארבעת הבלמים גדול מאלו של הקדמיים בדגם הקודם. יותר מ-2.2 מיליון קנגואים יוצרו עד היום, ורנו מקווה כי הדגם החדש ימשיך את ההצלחה. סרטון להורדה: רנו קנגו החדשה >