בעוד ימים ספורים תציג פורשה בתערוכת IAA בפרנקפורט גרסה נוספת של הקאיין: GTS. הבסיס הוא הקאיין ה"אמצעי", גרסת ה-S, אבל ה-GTS ספורטיבי יותר ועם נטיית כביש מובהקת – כפי שיעידו חישוקי ה-"21 החדשים, עם צמיגים בחתך 35. מנוע ה-V8 הזרקה-ישירה בנפח 4.8 ל' מקבל תגבור של 20 כ"ס (עכשיו 405 כ"ס), ויחד עם יחס סופי קצר ב-15% בדיפרנציאלים, התאוצה ל-100 קמ"ש משתפרת מ-6.6 ל-6.1 שניות. המיתלים הונמכו ב-24 מ"מ, וה-GTS הוא הקאיין הראשון שמקבל את מערכת המיתלים האקטיביים של פורשה, PASM. כאופציה ניתן לקבל מיתלי-אוויר ואת מערכת בקרת השלדה של פורשה, PDCC, המצמצמת גלגול בפניות. חיצונית זכה ה-GTS לחרטום ועכוז כשל הקאיין טורבו, עם הרחבת בתי גלגלים וצבעים יעודיים עבור גרסה זו. תא הנוסעים כולל מושבים ספורטיביים רבי כוונונים וגימור עור ואלקנטרה מיוחד. בקישורים מטה ניתן למצוא סרטונים הניתנים להורדה. קאיין GTS: צילומים מבחוץ > קאיין GTS: צילומי תנועה >