דרור כהן בן 39, טייס F16 לשעבר, נפצע בתאונת דרכים במסגרת שירותו הצבאי ונותר משותק ממותניו ומטה. אולם לא איש כדרור יוותר על חייו כל כך בקלות. כשהוא דבק בסיסמה ''המעז מנצח'' וחי לפיה, הפך דרור להיות מהספורטאים הנכים המובילים בישראל. בין היתר, היה דרור נהג המרוצים הראשון בעולם שהעז להתחרות בשנת 2002 במרוץ המפרך מכולם – המרוץ לדקאר – שבועיים של נהיגה מטורפת ומפרכת במדבריות צפון אפריקה. דרור חייב במצבו לנהוג עם תיבה אוטומטית, עובדה שהכשילה את ניסיונו ההירואי הראשון כשהתיבה האוטומטית כשלה. דרור שנתקע בדיונות, לא היה מסוגל לרדת על כסא הגלגלים מרכבו ולסייע לנווט לחלץ את המכונית מה שהביא לפרשה מוקדמת מהמרוץ.חמש שנים אסף דרור ספונסרים, הקים אתר (www.dror-dakar.com) בו יכול כל מי שתומך בניסיונו להיכנס ולרכוש משבצת ברכה ולסייע למימון הפרויקט (ומי שטרם תרם מוזמן לשם עכשיו). עוד גייס דרור את UMI יבואני שברולט שהעמידו לרשותו סילבראדו 2008 ומנוע קורבט אימתני ואת עידו כהן, בונה המכוניות גדול הממדים וההישגים מפרדס חנה. עידו, שניצח בעצמו במרוץ בקטגוריה דיזל סדרתי, בנה את המכונית החדשה של דרור.
המכונית הושקה אתמול בתל אביב ומדובר במכונית מרשימה ביותר.
מצויד במסקנות מניסיון הנפל הקודם, השתמש עידו בתיבת ההילוכים הקשוחה של הסילברדו, בשילוב עם תכנון אוורור רציני שימנע מהתיבה להתחמם. תא הנוסעים הותאם לשלושה – דרור ושני נווטים (על מנת לאפשר לשני אנשים לעסוק בחילוץ מהיתקעויות). מנוע בנזין משופר של קורבט (למעלה מ-400 כ''ס ו-60 קג''מ) אמור לשמש כנשק הדיונות האולטימטיבי, חברת גודייר תרמה את הצמיגים שהגדיר עידו, ובולמי זעזועים של בילשטיין מככבים במערך מתלים שרקח עידו. עוד הותקנה מערכת נהיגה באמצעות הידיים ש''מתלבשת'' על המערכת הרגילה של המכונית.

דרוש שותף נוסף
עלות ההשתתפות של דרור במרוץ היוקרתי, ועלות הפרויקט כולו עומדת על כ- 350,000 דולר. הכסף משמש לבניית הרכב, רישום לתחרות, הובלות, טיסות אימונים, חלפים ועוד. לדרור חסר עדיין סכום נכבד כדי להשלים את המאמץ ולהשתתף במרוץ היוקרתי והתקשורתי באופן המוצלח ביותר. דרור מחפש מממן נוזף שיצטרף לאלו שכבר מממנים אותו: קרן הישג התורמת מלגות לחיילים בודדים משוחררים, UMI – יבואני שברולט בישראל, 888 – שירותי קזינו באינטרנט. ותומכים הטכניים: בילשטין – בולמים, חברת במב יבואני צמיגי GOODYEAR בישראל, עידו שיפורי רכב, חברת SPARCO, איתוראן, אוטודיפו ואוטוגלס. כמו כן, תרמו לפרויקט עמותת נגישות ובית החולים השיקומי –תל השומר.