חוק הספורט המוטורי אומנם מדשדש לו בביצת הבירוקרטיה, וכל לוחות הזמנים המקוריים שהוכרזו מזמן כבר אינם רלבנטיים, אבל הנה עוד עדות לזה שמשהו בכל זאת מתקדם – ממשלת ישראל פרסמה מכרז, שנסגר בסוף החודש, למשרת מנהל הרשות לנהיגה ספורטיבית. אומנם רשימת המטלות שיצטרך הבחור (או הבחורה, כמובן שאין כאן הפליה) למלא ארוכה במידה שמטילה ספק עד כמה יוכל אדם אחד להתמודד איתה ביעילות, וגם רשימת הדרישות מעלה חיוך, אבל גם זו התחלה. בין הדרישות לתפקיד נמנים תואר ראשון (עם עדיפות לתואר שני), אם כי לא מוגדר תחום או מקצוע ספציפי – דרישה מקובלת לתפקידים בדרג זה. אבל החלקים המשעשעים יותר מגיעים בהמשך – המועמדים נדרשים להיות בעלי ניסיון בתחום המקצועי הספציפי (ואיפה בדיוק הם יכלו לצבור ניסיון בניהול רשויות ספורט מוטורי?) וניסיון "בספורט מוטורי תחרותי ונהיגה ספורטיבית" –אלא שצבירת ניסיון בתחום זה, לפחות בארץ, הינה (עדיין!) עבירה על החוק. מילכוד 22 קלאסי, לא? שאר הדרישות כבר סטנדרטיות יותר, ותוכלו לעיין בהן, ובשאר פרטי המכרז, כאן. אולם אנו מצטערים לאכזב אתכם – אם תגיעו לתפקיד מחוץ לשרות המדינה, תועסקו בחוזה מיוחד, ולא תהפכו לעובדי מדינה מן המניין. החלום יצטרך לחכות עוד קצת...