לא מעט מכוניות אקזוטיות עורכות הופעות בתערוכות עם הצהרות מפוצצות, ולאחר מכן נעלמות בקול ענות חלושה. המקרה של היצרן הגרמני בעל השם הבלתי-קליט גומפרט קצת שונה: ה'אפולו' שהושקה בתערוכת ז'נבה אשתקד בגרסתה הסדרתית היא מכונית-על קיצונית שהצליחה לצלוח את המכשולים ולהגיע לייצור. מייסד החברה הוא רולנד גומפרט, בעל עבר עשיר במחלקת המירוצים של אודי (בין היתר היה אחראי על פיתוח הפולקסווגן אילטיס, שניצחה את ראלי דאקאר באחת משנותיו הראשונות, וניהל את קבוצת הראלי המצליחה של אודי בשנות ה-80).אפולו ספורט. לנו זה נראה כמו עיבוד-מחשב. אבל שימו לב לכנף...ועכשיו, בתערוכת ז'נבה הנפתחת או-טו-טו מציגה סדנת גומפרט גרסה חדשה וקיצונית עוד יותר של מכוניתה: אפולו ספורט (שזה כינוי קצת מצחיק, אנחנו חושבים: האפולו הרגילה היא ספורטיבית די הצורך גם כך). מנוע ה-V8 כפול-המגדשים, שמקורו באודי, טופל כדי להפיק 800 כ''ס (!), במקום 'רק' 650 באפולו הרגילה. האוירודינמיקה טופלה כדי לשפר את פילוח האוויר והגברת כוח ההצמדה, כאשר סממן חיצוני בולט הוא הכנף האחורי הגבוהה הנפרדת מהגוף. המשקל הוא 1,220 ק''ג בלבד, וגומרפט מכריזה על האצה מ-0 ל-100 ב-3.0 שניות ומהירות מירבית של 360 קמ''ש. מעניין, אגב, כי שני הנתונים הללו זהים לאלו עליהם מצהירה גומפרט עבור האפולו הרגילה (והמשקל של הספורט גבוה יותר, בלמעלה מ-100 ק''ג), אבל לא נהיה קטנוניים על זוטות שכאלו.
למרות הנתונים הקיצוניים, האפולו ספורט מציע תא נוסעים מדופן באלקנטרה עם אבזור תקני הכולל מזגן, מערכת ניווט, נגן CD ומצלמה אחורית. כל זה מוצע לכם במחיר בסיסי של 295,500 אירו. די מציאה בשביל משהו שכנראה מסוגל להטריד בוגאטי ויירון...