במידה מסויימת, שמורה לביואיק זכות חלוצים בתחום הקרוסאוברים הגדולים בארץ הקודש, בזכות הרנדוו. אפילו אנשי המכירות של UMI לא ממש מייחסים לו יכולת שטח כלשהי, עד כדי כך שהם אף ניסו לשכנע את הרשויות כי מדובר למעשה במיניוואן כאשר היה טמון בכך יתרון במיסוי... עכשיו מציגה ביואיק את האנקלייב הסדרתי,עם שינויים קלים בלבד לעומת גרסת הקונספט שהוצגה בתחילת השנה בדטרויט. עדיין מדובר ברכב מגודל במיוחד (מה דעתכם על בסיס גלגלים של 302 ס^מ ואורך של יותר מחמישה מ'?) המציע מקום לשמונה נוסעים, ו-520 ל' של מטען. מי שרוצה לפתח קריירה כמעביר דירות יכול לקפל את שתי שורות המושבים ולקבל לא פחות מ-3,200 ל' של נפח הטענה שטוח רצפה. כמו רכב התצוגה, הוא מונע ע^י מנוע ה-3.6 ל' עם תזמון שסתומים משתנה שמקורו בקאדילק (המפיק כאן 275 כ^ס) שמשודך לתיבת אוטומטית בת שישה הילוכים – לראשונה בביואיק – שנלקחה גם היא מהמאגר העמוק של GM. גם הפלטפורמה משותפת, כמובן, לעוד צאצאי GM – הסאטורן אאוטלוק וה-GMC אקדיה החישוקים הם בקוטר ^18 בדגם הבסיסי (CX) ו-^19 בדגם המפואר (CXL) ויש גם חישוקי ^20 אופציונאליים. אופציה נוספת היא תאורת קסנון עוקבת פניה ומצלמה לנסיעה לאחור בעוד רשימת הציוד התקני כוללת דלת תא מטען חשמלית ו-DVD ליושבי השורות האחוריות ומערכת ניווט הכוללת (בארה^ב בלבד) קריאה לעזרה במקרה שמתרחשת תאונה בה נפתחו כריות האוויר.