הסיפור הבא נשמע כמו משהו שהתחיל בהתערבות בפאב בגרמניה. כנראה שמישהו בפולקסווגן אמר שהוא חושב שהטוארג V10 דיזל, יכול לגרור הכל, אפילו בואינג 747 ששוקל 155 טון ומהצד השני אמרו לו – נראה אותך. ובמציאות זה אכן מה שקרה, רק שהדיון התרחש בין שני עובדים של החברה שנסעו עד לאנגליה בשביל לבדוק את העניין. מי שנבחר לעמוד במשימה הוא טוארג V10 בעל יכולת גרירה (בכביש, חוקית) של 3500 ק"ג ואילו הנגרר היה בואינג 747 בגובה 19.4 מ', אורך של מעל 70 מ' ובמשקל של 155 טון. זה המקום להזכיר כי פולקסווגן טוענים כי לפי חישובי המהנדסים שלהם הטוארג מסוגל לגרור עד 200 טון, בתנאים מוגדרים מן הסתם. כדי להתמודד עם גרירת המטוס הוסיפו לטוארג לא פחות מ-4345 ק"ג שהביאו אותו למשקל כולל של מעל שבעה טון, עם חלוקת משקל של 4275 ק"ג מאחור והשאר מלפנים. המטרה ברורה, להצליח להוריד את הכוח הרכב (מומנט של 76.5 קג"מ ב-2000 סל"ד ו-313 כ"ס ב-3750 סל"ד) לכביש ולא לסחרחר את גלגליו ללא תזוזה. יחסי ההעברה של תיבת ה-V10 דיזל הוחלפו באלו של ה-V8 בנזין, שמשתמש ביחסי העברה קצרים יותר. שינויים נוספים שבוצעו הם לחץ אוויר גבוה במיוחד בצמיגים (נחוץ לאור תוספת המשקל הגדולה) והגבלת מהירות נמוכה, כל שאר המכלולים נשארו זהים לרכב המקורי. ביום הניסוי ירד גשם שוטף אך אנשי החברה לא וויתרו. הטוארג הונע, מצב LOW נבחר והתיבה האוטו' הועברה להילוך השני לצורך הזינוק. דוושת הגז נלחצה למחצית ממהלכה והטוארג, יחד עם הבואינג, התחילו לזוז יחד ונעצרו רק לאחר 150 מטרים שעברו במהירות של שמונה קמ"ש בלבד. לפי אנשי החברה הטוארג נבדק ונמצא תקין לחלוטין, אך בכל זאת לא כדאי לנסות לשחזר את ההישג בשדה התעופה הקרוב לביתכם.