בפורשה מציינים השבוע את ייצור הבוקסטר ה-200 אלף. הרודסטר מבית פורשה הוצגה לראשונה בשנת 96' (והוחלפה בדגם חדש ב-04'), בהשקת הדגם ציפתה הבחברה למכור כ-15 אלף יחידות שנה. במהלך שנת 05' מכרה פורשה 27,906 יחידות, יחד עם גרסת הקופה של הדגם, הקיימן, שהוצגה בשנת 05'. השוק הגדול ביותר של הבוקסטר הוא ארה^ב שאחראי ל-40% מהמכירות של הדגם ובהפרש גדול אחריו השוק הגרמני עם 20%. אם התעניינתם, המכונית ה-200 אלף היא בוקסטר S בצבע אפור מטאלי והיא בדרכה ללקוח בארה^ב (לא מפתיע בהתחשב בעובדה שכמעט כל בוקסטר שניה שמיוצרת מוצאת את דרכה לארה^ב). לכבוד שנת המודל החדשה יבוצעו בבוקסטר שינויים במנוע. הגרסה ה^בסיסית^ עם מנוע בנפח 2.7 ל' תוצע בהספק משופר של 245 כ^ס, שיפור של 5 כ^ס. גרסת ה-S זכתה להגדלת נפח קלה מ-3.2 ל' ל-3.4 ל' ועליה בהספק של 15 כ^ס לסך כולל של 295 כ^ס. בכך מיישרת הבוקסטר קו עם מנועי הקיימן.