48 מכוניות, זה מה שמבדיל בין טויוטה במקום הראשון ליונדאי, שהתאוששה מהמשבר שפקד אותה, במקום השני. מאזדה, עם יתרון בטוח בראשות הטבלה המצטברת, מסתפקת במקום השלישי, עם 108 מסירות פחות מיונדאי. אבל זה עוד כלום לעומת חלק התחתון של הטבלה, שם שלוש מכוניות בלבד מפרידות בין המקום התשיעי לשביעי... מי שממשיכה להפתיע היא מיצובישי, שכמעט והצליחה ^לגנוב^ את המקום הרביעי מפורד. שברולט ממשיכה לסבול מירידה במכורות לעומת שנה שעברה, בעיקר בשל חולשה בשוק הליסינג הגדול, ונראה כי עד סוף השנה תאבד את המקום החמישי למיצובישי. דייהטסו ממשיכה גם היא בתנופה של החודשים האחרונים, ומצמצמת את הפער על העשירייה הפותחת. בסך הכל נמכרו החודש 13,236 מכוניות, מעט יותר מהממוצע החודשי עד כה, וכמעט כפול מנתון המכירות בחודש אוקטובר אשתקד, שהיה חלש במיוחד. סך המכירות עומד על כ-126,000 מכוניות, עליה של כ-6.5% לעומת עשרת החודשים הראשונים של שנה שעברה. דירוג המכירות החודש: 1. טויוטה 2,013 2. יונדאי 1,965 3. מאזדה 1,857 4. פורד 835 5. מיצובישי 818 6. דייהטסו 722 7. פולקסוואגן – 620 8. סובארו – 619 9. שברולט – 617 10. פיז'ו – 432 דירוג מצטבר מתחילת השנה (בסוגריים – נתוני השנה שעברה): 1. מאזדה 19,225 (18,407) 2. יונדאי 16,579 (17,412) 3. טויוטה 16,009 (14,055) 4. פורד 10,608 (9,031) 5. שברולט 6,849 (9,006) 6. מיצובישי 6,630 (4,688) 7. סובארו 6,065 (4,624) 8. פולקסווגן 5,223 (3,744) 9. רנו 4,910 (6,112) 10. סיטרואן 4,109 (5,166)