כצפוי, לאחר הצגת הקורולה סדאן ביפן, הגיעה עת הגרסה האירופאית. אלא שההודעה לעיתונות היא אחת הקמצניות ביותר בפרטים בהן נתקלנו בעת האחרונה, בעיקר זמן קצר כל כך לפני ההצגה הרשמית בסוף החודש (בתערוכת הלסינקי שתפתח ב-30 לנובמבר). בין כל המלל על התמקדות בתחושת המרחב בתא הנוסעים והעצמת חווית הבעלות (!?) מתחבאת אמירה על שני מנועים שיתווספו לארבעת המנועים שבמבחר היפני, אחד בנזין (ואפשר לנחש שבנפח של 1.6 ל') ואחד דיזל. עוד פרט מעניין אחד – בהיצע הקורולה, שד"א תשמור על השם בגרסת הסדאן, יהיו שלוש תיבות הילוכים. אנו יודעים על תיבה ידנית ועל התיבה הרובוטית, כך שניתן לקוות שהשלישית היא תיבה אוטומאטית "רגילה". התמונה היחידה שפורסמה חושפת שינויים מהותיים למראה החרטום, שיישר קו עם המראה המשפחתי שפגשנו כבר ביאריס ובקאמרי (וגם בקורולה הנוכחית).