האופל אסטרה הושקה אמנם רק לפני שנתיים וחצי, אבל כבר עכשיו (ולמרות נתון מכירות נאה – 1.2 מיליון יחידות) היא עוברת מתיחת פנים, גם אם קלילה במיוחד. השינויים בעיצוב מינורים מאוד וכוללים, כרגיל, שינוי בפנסים מלפנים ומאחור (ומתווספת גם אופציה לפנסי קסנון עוקבי פניה). בפנים הרכב מקבלות חלק מהגרסאות נגיעות כרום מסביב למערכת השמע וליציאות מיזוג האוויר – במילים אחרות, שום דבר דרסטי. מבחר המנועים הרחב (לא פחות מ-13 מנועים שונים, שבעה בנזין ושישה דיזל בהספקים של החל מ-90 כ"ס ועד 240 כ"ס בגרסה הספורטיבית) זוכה לעידכונים במרכז הטבלה בדמות שני מנועי 1.6 ל' ושני מנועי דיזל 1.7 ל' חדשים. אחד ממנועי ה-1.6 ל' מציע הספק משופר של 115 כ"ס (לעומת 105 כ"ס במנוע הנוכחי) בזכות תזמון שסתומים משתנה רציף לשני גלי הזיזים. אולם לצערו של היבואן המקומי הוא משודך לתיבה רובוטית בלבד . המנוע השני נעזר במגדש טורבו כדי להפיק 180 כ"ס, והוא יחליף את הגרסה החלשה של מנוע ה-2.0 ל' טורבו, שסיפקה 170 כ"ס. בשני המקרים מתגאים אנשי אופל במשקל הקל והקומפקטיות של המנועים, ובעיקר בצריכת הדלק המשופרת – כמעט 16 ק"מ לליטר במנוע האטמוספרי (אם כי לא נמסר אם מדובר בנתון ממוצע או בנתון בין עירוני בלבד. אנחנו מהמרים על השני). גם היצע לוגמי הסולר זכה לעדכון בדמות שני מנועים חדשים בנפח 1.7 ל', בהספקים של 110 ו-125 כ"ס, שיחליפו שתי גרסאות של מנוע ה-1.9 ל' הוותיק יותר (עם 100 ו-120 כ"ס). כאן מתגאה החברה במומנט המשופר – יתרון של 2.1 ו-4.2 קג"מ, בהתאמה – ובפליטת המזהמים הפחותה, אבל גם הם משודכים לגיר ידני (6 הילוכים) בלבד. האסטרה המתוחה תוצג לראשונה בתערוכת בולוניה שתיפתח ב-7 בדצמבר ותגיע לאולמות התצוגה (באירופה לפחות) בפברואר 07'.