עד לא מזמן, רק אנשי שטח מאובקים הכירו את חברת KTM, שהתמחתה בייצור אופנועי שטח ממוקדים – רבי יכולת אך קשוחים ולא מעודנים. אבל בעשור האחרון נמצאת החברה בתנופת פיתוח והתפשטות – במקביל להצלחתה במרוצי מדבר כגון הפריז-דאקאר ומרוצי שטח שונים, היא החלה לייצר גם אופנועי כביש ואף מתחרה במרוצי ה-GP לאופנועים. אבל נראה שמגמת ההתפשטות לא עומדת להיעצר באופנועי כביש – ואם ייצור טרקטורון הוא צעד מתבקש (שאכן נמצא בשלבי פיתוח מתקדמים) הרי שההודעה על ייצור מכונית ספורט הוא מעט מפתיע יותר.מעט מאוד פרטים פורסמו לגבי המכונית האמורה, וכמות הפרטים שאושרו אפסית – מלבד העובדה שמדובר במכונית ספורט קלה שתיוצר בשיתוף פעולה עם אודי. ההודעה לעיתונות כוללת אך ורק את העובדות כי המנוע יגיע מאודי; העיצוב יעשה ע''י סטודיו Kiska Design, שגם מעצב את אופנועי החברה, וכי השלדה תוכננה בשיתוף סדנת המרוצים האיטלקית Dallara. וכן, גם אנחנו לא ממש מבינים מה בדיוק נשאר ל-KTM לעשות...
תמונות רשמיות (והיינו מסתפקים גם באיורים), פרטים טכניים או אפילו שם לא פורסמו, כאמור, ושמועות הרשת יורות לכל הכיוונים: חלק מהאתרים מדברים על ''סופר 7'' מודרנית –מכונית מסלול חוקית לכביש עם גלגלים בולטים מהשלדה, מרכב פתוח ומינימליסטיות כעיקרון מקודש (כמו באיור העלום בתמונה, שנמצא באחד הפורומים) – בעוד אחרים מדברים על מתחרה לאליז דווקא – עדיין קלילת משקל, אבל מכונית כביש של ממש שתהיה אחות קטנה ל-TT של אודי.
הניחוש ההגיוני ביותר לגבי המנוע הוא בחירה ב-1.4TSI של קונצרן פולקסווגן, שמציע 170 כ''ס (כיום) וצריכת דלק מצויינת, אך כמובן שגם גרסאות חזקות של מנוע ה-2.0 ל' TFSI, או של מנוע ה-1.8 ל' TFSI החדש של אודי, הן בחירות סבירות. לגבי השם, השמועות האמינות ביותר מדברות על ''crossbow'' – רובה-קשת. נו, שווין.