במסיבת עיתונאים, שנערכה אתמול בבית חיל האוויר בהרצליה, השיקה יבואנית שברולט את רכב הפנאי החדש של החברה, השברולט קפטיבה. את ההתכנסות ניצלו אנשי החברה להצגת החידושים בהיצע המוצרים שלהם ותחזיותיהם לגבי השינויים שיעברו על שוק הרכב הישראלי ב-2007, תולדת שינויים במיסוי – ירידה במחירי המכוניות והעלאת שווי השימוש. בשורה התחתונה - אנשי החברה, שהיצע המכוניות שלה לשוק המוסדי בעייתי, בהחלט מייחלים ליום שבו משקל השוק המוסדי יפחת. אבל גם ללא אותם שינויים צפויים, אנשי החברה בטוחים שהמוצרים החדשים של החברה, שפותחו מראשיתם תחת מטריית GM, ללא ירושה מעידן דייהו, ובראשם הקפטיבה החדשה, יסייעו לחברה להתחזק בשנה הקרובה. הקפטיבה מגיעה לארץ עם שני המנועים הבכירים בהיצע – מנוע דיזל חדש לחלוטין בנפח 2 ל' והספק של 150 כ^ס ומנוע 3.2 ל' בנזין, שנגזרות שלו כבר הגיעו לארץ במכוניות אחרות, המפיק 223 כ^ס. מנוע ה-2.4 ל' נשאר בחו^ל. המתחרה העיקרית של הקפטיבה, לא מסתירים אנשי החברה, היא הסנטה פה של יונדאי – הדמיון בדף המפרט פשוט גדול מדי. מול הסנטה-פה מציעה הקפטיבה מחיר נמוך בכ-10% בגרסת הדיזל (החל מ-225,000 ₪) והספק עדיף משמעותית בגרסת הבנזין (223 כ^ס לעומת 189 כ^ס) והילוך נוסף בתיבת ההילוכים (אבל מחיר דומה, כ-250,000 ₪). צפי המכירות השנתי ל-2007 עומד על כ-500 יחידות – יעד לא צנוע – כשמסירות ראשונות יחלו כבר בדצמבר.