זה התחיל ב-2003, כאשר חברת בריסטול האולטרא-שמרנית התחלקה על השכל והציגה את הפייטר – קופה עם מנוע V10 של דודג' וייפר (רק חזק יותר, 550 כ^ס במהירויות גבוהות בסיוע ראם-אייר). בשנה שעברה המשיך התהליך המוזר עם הפייטר S, בו הועלתה תפוקת המנוע ל-628 כ^ס, או 660 כ^ס עם ראם-אייר. עכשיו כנראה נשרפו הפיוזים לגמרי בקופסה של בריסטול ויש גרסה חדשה, פייטר T. הפעם התווספו למנוע צמד מגדשי-טורבו, אשר מעלים את ההספק המירבי ל-1,012 כ^ס (ב-5,600 כ^ס צנועים) ואת המומנט ל-143.4 קג^מ. לבוגאטי ויירון, להזכירכם, יש רק 1,001 כ^ס ו-127 קג^מ. אנחנו פשוט נותרים Speechless. בריסטול, יש לציין פרסמה עקומות-דינמומטר של המנוע כדי להוכיח שאינה מדברת סתם, כפי שניתן לראות משמאל (הנתונים נמדדים בגלגלים ולכן הם נמוכים יותר מהתפוקה הנומינלית במנוע, אבל עדיין מרשימים). כל העסק עובר דרך תיבה מחוזקת (ידנית 6 הילוכים, עדיין) עם יחסי העברה שהוארכו כדי לתת מהירות מירבית תיאורטית של 270 מייל לשעה, 434 קמ^ש, בסיוע מקדם-גרר יוצא דופן של 0.27 בלבד. אבל בריסטול הגבילה את המהירות ל-225 מל^ש שהם 362 קמ^ש שהם ^יותר ממספיקים^, כך לשון ההודעה הרשמית (ובנקודה הזו אנחנו בהחלט מסכימים). כיאה וכנדרש, מכלולי השילדה חוזקו והמיתלים הוקשחו משמעותית בגרסה החדשה. תשאלו למה, בעצם? ובכן לדברי בריסטול, חלק מהלקוחות הביעו רצון ליותר כוח. אנו תמהים על כמה לקוחות מדובר. חמישה, בערך? המסירות, על כל פנים, יתחילו רק בספטמבר הבא ועל המחיר אף אחד לא מדבר. ג'נטלמן אנגלי לא מדבר על כסף. ולחשוב שיש עוד הרבה אותיות ב-ABC האנגלי שבריסטול טרם ניצלה... מעניין איך תראה גרסת R של הפייטר.