אפשר להתווכח לגבי ההגיון העומד מאחורי גרסה כאילו-ספורטיבית ללימוזינת-פאר אולטרא יקרה, אבל העובדה היא שמרצדס עשתה זאת עם מותג מייבאך שלה – שוב. טיפול דומה לזה שהוענק בשנה שעברה למייבאך 57S מיושם עכשיו לאחות ה(עוד יותר) ארוכה, ה-62. מנוע ה-V12 הענק הוגדל וחוזק, מ-5.5 ל' ו-550 כ^ס ל-6.0 ל' ו-612 כ^ס. עם מומנט ענק ששיאו – המגיע בין 2,000 ל-4,000 סל^ד – מוגבל (!) ל-102 קג^מ, המייבאך 62S לא מתקשה להאיץ את מסת-הענק שלה, קרוב ל-3 טון, ל-100 קמ^ש ב-5.2 שניות: שתי עשירות שלמות מהר יותר מה-62 הרגילה. בניגוד למה שנעשה עם ה-57S, המיתלים לא הונמכו כדי לשמר מהלך תנועה מלא ונוחות אבסולוטית (אם כי לא ברור מההודעה לעיתונות אם בכל זאת בוצעה הקשחה כלשהי). ה-62S זוכה גם לשינויים חיצוניים ופנימיים מינוריים מבחר צבעים ייחודי לגרסאות ה-S (כולל אופציה לצבע לבן, רק לגרסה זו). היא מתגלגלת על חישוקי ^20 וכל זה עולה לצרכן... נו, באמת לא משנה כמה.