דודג' הציגה בתערוכת SEMA גרסה משופרת לניטרו. במקור מוצע הרכב עם זוג מנועי V6 הראשון בנפח 3.7 ל' מספק 210 כ"ס ו-4.0 ל' 260 כ"ס. כאן לא הסתפקו במנוע V6 והחליפו אותו במנוע HEMI V8 בנפח 5.7 ל' המספק 360 כ"ס, נתוני ביצועים לא פורסמו. החישוקים המקוריים האופציונליים ("20) הוחלפו בחישוקי "22 מגודלים המסתירים דיסקים מבית ברמבו בקוטר "14. מבחוץ נמצא מכסה מנוע מקרבון פייבר עם כונס אוויר, פגושים אגרסיביים, חצאיות ובתא הנוסעים הותקנו ארבעה מושבים בלבד שנלקחו מדודג' וויפר.