לפי ההודעה לעיתונות מטעם GM, הסיפור הזה החל משיחה של ג'יי לנו – קומיקאי בעל תכנית הערב היומית המצליחה, וחובב מכוניות ואופנועים בעל אוסף ענק – לבין המכונאי הראשי המופקד על אחזקת אוסף כלי הרכב שלו. בעקבות הרעיון שנזרק שם פנה לנו לאד וולברן, סגן-נשיא GM לענייני עיצוב גלובלי, ויחד שרבטו השניים סקיצות על מפיות נייר. לנו, שיש לו כבר עבר עשיר של שיתוף-פעולה עם GM, ביקש מוולברן להמשיך את הפרוייקט בסטודיו של GM בקליפורניה. אחרי שבועיים בלבד אושר הרעיון הראשוני וצוות משותף של GM ואנשי לנו החל לעבוד על בניית המכונית. הייצור עצמו נעשה במתקניו של לנו על-ידי צוות טכני שלו עצמו. התוצאה היא ה"אקוג'ט", מכונית מנוע-מרכזי בעלת עיצוב דרמטי המונעת על-ידי טורבינה מתוצרת האניוול בעלת 650 כ"ס, שילדת אלומיניום מוסבת של שברולט קורבט, ומרכב קרבון וקבלאר. הטורבינה מונעת על-ידי ביו-סולר ידידותי לסביבה. העיצוב, כך אומר לנו, שואב השראה מעולם התעופה, עם מוטיבים ברורים של קדילאק. בסיס הגלגלים הוא 2.80 מ', האורך הכללי 4.67 מ', הרוחב 2.02 מ' והגובה 1.18 מ'. הצמיגים – 255/35-20 קדימה ו-305/30-22 מאחור. הציבור האמריקני יוכל לחזות באקוג'ט בתערוכת SEMA, הנפתחת היום בלאס-וגאס.