בתערוכת הרכב הטורקית שתפתח ב-2 בנובמבר תציג פיאט סדאן חדשה לגמרי, 'לינאה' (Linea, קו באיטלקית). המכונית אולי איננה מהווה חלק קריטי בחידוש היצע דגמי פיאט – היא מיועדת בעיקר לשווקי אירופה המשניים ולמדינות מחוץ לאירופה, וזו עדיין איננה מחליפת הסטילו החשובה לשווקי אירופה העיקריים, המעדיפים באופן מסורתי את תצורת ההאצ'בק. בשוק הישראלי המעדיף את תצורת השלוש-קופסאות, לעומת זאת, היא יכולה לסייע רבות ליבואני פיאט.
העובדה שהיא תיוצר בטורקיה ומיועדת לשווקים מתפתחים מבטיחה מחירים תחרותיים. פרטים טכניים של ממש לא פורסמו אך ממדי האורך (4.56 מ') ובסיס הגלגלים (2.60 מ') מציבים את הלינאה במרכז סגמנט המשפחתיות. רק ממד הרוחב של 1.73 מ' צר יותר מהנורמה העכשווית, ומעלה את ההשערה כי הלינאה יושבת על פלטפורמה מוארכת של הגרנדה-פונטו. בכל מקרה זו איננה סופרמיני-עם-בגאז' בסגנון יונדאי אקסנט/קאיה ריו, רנו ת'אליה (קליאו סדאן), סיאט קורדובה וכו', אלא משפחתית בגודל מלא, כולל תא מטען נדיב של 500 ל'.
כאמור, פרטים טכניים נוספים לא פורסמו אך פיאט מבטיחה היצע רחב של מנועי בנזין ודיזל, ותיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות. העיצוב, לפי התמונה היחידה שפורסמה (בינתיים כבר הספיקו להתפרסם תמונות נוספות), נראה זורם ונעים לעין, עם רמז לפונטו בחרטום וקשתות גלגלים תפוחות המזכירות דווקא את הפוקוס הנוכחית. הייצור יתבצע כאמור בטורקיה בשלב ראשון, בהיקף שנתי של 60,000 יחידות החל מהמחצית השניה של 2007. בהמשך יתרחב הייצור ויתבצע גם במדינות נוספות.