השם PGO אולי מוכר בארץ מקטנועים זולים מהמזרח הרחוק, אבל בצרפת הקונוטציות שמעורר השם מלהיבות יותר – מדובר בחברה קטנה לייצור מכוניות ספורט שמנסה לפרוץ מגבולות ה^סדנא^ ולהפוך ליצרנית של ממש. בתערוכת פריז היה אפשר לפגוש אותם שוב, עם משקיעים חדשים, תוכניות גדולות ושתי רודסטרים כמעט זהות. שתי המכוניות – ספידסטר II (שהוצגה כבר לפני שנתיים) וה^סבן^ החדשה – זהות מבחינת המפרט ונדרשת עין חדה (ונציג החברה) כדי לגלות את ההבדלים בינן. מה שלא דורש נציג של החברה, לעומת זאת, הוא זיהוי הדמיון הויזואלי לרודסטרים קלאסיות, ובמיוחד לפורשה 356 וקרמן-גיהה. וזה ממש לא דבר רע. גם מהבחינה המכנית אפשר למצוא לא מעט נקודות דמיון לרודסטרים של פעם – השלדה היא שלדת צינורות זעירה (בסיס גלגלים – 227 ס^מ) עטופה בעור מחומרים מרוכבים ופיברגלס; ההגה נטול תגבור; המשקל קל (980 ק^ג) והמנוע המרכזי, שמגיע מפיז'ו, מציע הספק צנוע במושגים מודרניים (138 כ^ס). למרות ההספק הצנוע הביצועים הרשמיים מכובדים – שבע שניות למאה ומהירות מרבית של 200 קמ^ש. הבעיה היחידה? מחיר, כמובן. למרות השימוש במכלולים צנועים יחסית המחיר גבוה, אפילו מאוד – 38,000 יורו לספידסטר II, 40,000 יורו לסבן המעט מאובזרת יותר. וזה מחיר שיכול להעמיד בחניה שלכם (בהנחה שיש לכם חניה באירופה) TVR, למשל, או כמה מכוניות קיט מלהיבות כדוגמאת אריאל אטום. אם אתם מתעקשים על שמות מוכרים, המחיר הזה יקנה לכם גם את היורשת של אותה 356 אגדית, הבוקסטר.