חצי שנה אחרי השקת הדור החדש של ה-TT קופה מגיע תורה של הרודסטר. הצד המכני זהה לקופה, עם שתי גרסאות הנעה – 2.0 TFSI עם 200 כ"ס והנעה קדמית או 3.2 ל' V6 עם 250 כ"ס והנעת קוואטרו. שני המנועים מגיעים עם אפשרות לתיבה ידנית או S-טרוניק (DSG בשפת אודי) כפולת מצמדים. כמו בדגם היוצא, גם כאן מצויידת ה-TT הפתוחה בגג-בד רך; בגרסה הבכירה מצוייד הגג במנגנון הפעלה חשמלי המאפשר פתיחה וסגירה ב-12 שניות, בעוד ה-TFSI מסתפקת בגג פשוט יותר בעל הפעלה ידנית ופחות בידוד אקוסטי, עם אפשרות לקבלת הגג החשמלי כאופציה (בתוספת תשלום של כ-1,000 אירו). הגג החשמלי ניתן לתפעול גם בנסיעה עד 50 קמ"ש. אודי מצהירה, אגב, כי שמרה על יעילות אוירודינמית גבוהה: עם הגג סגור מקדם הגרר הוא 0.32. למרות פתיחת הגג והחיזוקים הנובעים מכך, הרודסטר כבדה מהקופה בשיעור צנוע של 35 ק"ג, כך שהמשקל הנמוך (הנובע בין היתר משימוש נרחב באלומיניום למרכב) נשמר – גרסת ה-TFSI שוקלת רק 1,295 ק"ג. לכן, ביצועי הרודסטר נפגמים רק במעט. ההבדל בהאצה ל-100 קמ"ש הוא עשירית השניה בלבד בגרסת ה-TFSI, דהיינו 6.5 שניות לעומת 6.4 שניות (עם תיבת ה-S-טרוניק). המהירות המירבית היא 237 קמ"ש לעומת 240. עם מנוע ה-V6 ואותה תיבה ההבדל בהאצה ל-100 הוא שתי עשיריות, 5.9 לעומת 5.7 שניות, כאשר המהירות מוגבלת ממילא ל-250 קמ"ש. עם גידול בכל הממדים, ה-TT הפתוחה מרווחת משמעותית מקודמתה, וגם נפח המטען עלה מ-210 ל-250 קמ"ש. השיווק באירופה מיועד להתחיל באביב 2007.