לקראת הצגת רכב הפנאי החדש והגדול בתערוכת דטרויט, שחררה יונדאי פרטים ראשונים על הוורה-קרוז, האח הגדול של הסנטה-פה. הוורה-קרוז, שתמונות ראשונות שלו דלפו לרשת – הפתעה הפתעה – מעט לפני מועד החשיפה הרשמי, הוא רכב פנאי רך ומגודל בעל שבעה מושבים בשלוש שורות. החברה אומנם לא פרסמה נתונים רשמיים, אך ניתן להניח כי השורה השלישית תציע מרווח טוב יותר מאשר בסנטה-פה, בין השאר בזכות הצהרת החברה כי הרכב יהיה גדול יותר מהונדה פילוט (שמציג בסיס גלגלים של 270 ס"מ ואורך של 478 ס"מ) ולהציע נפח תא מטען גדול משל מרצדס GL ( 300 ל' עם שבעה מושבים, 2,300 ל' עם שורה שלישית מקופלת). היומרות, ד"א, לא מסתכמות במימדים – ההודעה לעיתונות מזכירה במפורש את הניסן מורנו והלקסוס RX350 ברשימת המתחרים. בשני המקרים מדובר במכוניות העולות בארץ יותר מ-400,000 ש"ח, וזה הרבה יותר ממה שעולה הסנטה-פה וזו כבר כניסה לפלח מכוניות היוקרה. אופציות ההנעה כוללות את מנוע ה-3.8 ל' V6 בנזין של יונדאי (שמפיק בדגמים אחרים 250 כ"ס) ומנוע V6 דיזל חדש בנפח 3.0 ל' המפיק 240 כ"ס, שניהם משודכים לתיבת הילוכים אוטומאטית בת שש מהירויות. עתידו המקומי של הוורה-קרוז לא ברור, מכיוון שבשלב הראשון מתעתדת יונדאי לרכז את מאמצי השיווק בארה"ב ובשוק המקומי, בעוד השוק האירופאי לא מוזכר כלל. השוק הישראלי, כזכור, עוקב אחר התקינה האירופאית.