פיז'ו תציג בתערוכת פריז קונספט של ה-207CC בשם E-Pure. לפי התמונות, ניתן להתרשם כי הרכב נראה מוכן לייצור כאשר גם עיצוב הפנים סטנדרטי לחלוטין למעט הצבע הלבן השולט בכל תא הנוסעים. הגג הקשיח-מתקפל עשוי משני חלקים, בדומה ל-206CC המוכרת. ה-207CC גדולה ממחליפתה, האורך גדל ב-20 ס^מ ל-403.7, הרוחב ב-7.6 ס^מ ל-174.9 והוגבה הוסיף 1.4 ס^מ בדרך ל-138.7 ס^מ. גם בסיס הגלגלים גדל ב-9.8 ס^מ ל-254 ס^מ. ההנעה בדגם התצוגה ^נקיה^, כפי שמרמז שמו, והיא מתבצעת על ידי חשמל שמופק מתא דלק על ידי ערבוב של מימן, המאוחסן ברכב, וחמצן, אשר נמצא באוויר, הגורמים לתגובה כימית היוצרת חום, מים ובעיקר חשמל, המשמש להנעה. ההספק עומד על 95 כ^ס והמומנט על 18.4 קג^מ – לא מרשים במיוחד ועם נתון משקל של 1550 ק^ג, מתקבלים נתוני ביצועים איטיים. 100 קמ^ש מושגים ב-15 שניות ארוכות, המהירות המרבית עומדת על 130 קמ^ש וטווח הנסיעה עומד על 350 ק^מ. המטרה היא להראות כי ניתן ליצור רכב שימושי ויום יומי שלא יוצר זיהום, אם כי אנחנו לא צופים הגעת רכב כזה לייצור בשנים הקרובות. ה-207CC בגרסה מוכנה לייצור תוצג ככל הנראה בתערוכת ז'נבה, עם מנועים סטנדרטיים מההיצע המוכר.