לפני פחות משבועיים דלפו תמונות ראשונות של ה-CR-V החדש, ובסוף השבוע שעבר פרסמה הונדה פרטים רשמיים על רכב הפנאי שלה, שיוצג רשמית בתערוכת פריז בסוף החודש. הדגם החדש קצר יותר מהדגם היוצא ב-7.8 ס^מ, רובם הודות להסרת הגלגל הרזרבי מדלת תא המטען, ואורכו עומד על 453 ס^מ, הרוחב גדל ב-3.5 ס^מ (181.5 ס^מ) בעוד את נתון הגובה הונדה משאירים בערפל לעת עתה. בשוק האירופי, מנוע ה-2.0 ל', שסיפק 150 כ^ס ו-19.6 קג^מ, הוחלף במנוע בעל נפח והספק זהים אך זהו מנוע חדש לגמרי, מבוסס על מנוע ה-1.8 ל' של הסיוויק. תיבות ההילוכים מקבלות הילוך נוסף, שישה לידנית וחמישה לאוטומטית. יחד עם שיפור של 12% במקדם הגרר מתקבל זמן תאוצה של 10.2 שניות מ-0 ל-100 בגרסה הידנית, לעומת 10.8 בדגם היוצא; הגרסה האוטומטית עושה זאת ב-12.2 שניות לעומת 13.1. ה-CR-V האמריקנית נשארת עם מנוע 2.4 ל' שהספקו עלה, כפי שכבר סיפרנו לכם, מ-156 ל-166 כ^ס. ההנעה, כמו בדור הקודם, היא קדמית עם העברת כח אחורה לפי הצורך; המערכת עברה מספר שיפורים המשפרים את זמן התגובה ומגבירים ב-20% את המומנט שניתן להעביר לגלגלים האחוריים. בצד השילדה, השינויים החשובים הם הורדת מרכז הכובד ב-35 מ^מ, הרחבת מפשקי הגלגלים ב-30 מ^מ ומעבר לחישוקי ^17 תקניים במקום ^16 (עם אופציה ל-^18). גיאומטריית המיתלים וההיגוי שונתה לקבלת תגובות מהירות יותר, ולשיפור הזריזות והיציבות. בצד הבטיחותי מוצעים כסטנדרט 6 כריות אוויר, בקרת יציבות ומשיכה ובקרת לחץ האוויר בגלגלים. ה-CR-V יוצע בשלוש רמות אבזור, כאשר הגבוהה מבניהן תציע ריפודי עור, גג שמש ומערכת ניווט המופעלת על ידי דיבור. גג זכוכית פנורמי הוא אופציה מעניינת. תא המטען נעזר בחלוקת-משנה על-ידי מדף נוסף בגובה 33 ס^מ מעל רצפת התא; קיפול המשובים האחוריים מותיר מספיק מקום – לדברי הונדה – לשני אופני-הרים ללא צורך בהסרת הגלגלים הקדמיים. הונדה הדגישו את חשיבות הדגם לחברה, כאשר סיפרו כי ה-CR-V נמכר ב-160 מדינות (ויוצר בשמונה מפעלים בשבע מדינות), יותר מכל רכב אחר של החברה. משנת 96' מכרה הונדה 2.5 מיליון יחידות מהדגם, כאשר 1.2 מיליון נמכרו (משנת 97) בארה^ב לבדה. השיווק בפועל יתחיל בשוק האירופי בינואר 2007.