בראבוס ידועים בשיפור כלי רכב מבית מרצדס, כמעט כל דבר מבית מרצדס, החל מהסמארט הקטנה ועד האונימוג הענקית. לכן לא מפתיע במיוחד לגלות כי גם ה-GL המגודלת, עם אורך של מעל חמישה מטרים, רוחב מעל 1.9 מ' וגובה של 1.84 מ', זוכה לטיפול גם כן (האם השלב הבא יהיה שיפור שעונים ואופניים מבית מרצדס?). אם רכשתם את גרסת הדיזל, 320 CDI, מציעה בראבוס שינויים במחשב המנוע שיעלו את ההספק מ-224 כ^ס ומומנט של 52 קג^מ ל-272 כ^ס ו-60 קג^מ (שיפור אותו הם מציעים למנוע זה גם בדגמים אחרים). נתון התאוצה ל-100 קמ^ש השתפר ב-0.6 ש' ועומד עכשיו על 8.9 ש' והמהירות המרבית גדלה בשמונה קמ^ש ל-218 קמ^ש. למי שרכש את ה-GL500 ורוצה קצת יותר מ-388 כ^ס ו-54 קג^מ המקוריים, מציעה בראבוס חבילה שמעלה את ההספק ל-419 כ^ס. רוצים עוד יותר? אפשר להגדיל את הנפח מ-5.5 ל' ל-6.1 ל' ולקבל 462 כ^ס ו-62.7 קג^מ. עם ההגדלה מגיעה ה-GL ל-100 קמ^ש בשש שניות, שיפור של חצי שניה, בדרך למהירות מרבית של 255 קמ^ש, שיפור של 15 קמ^ש. השינויים לא מסתכמים, כמובן, במנוע. מתלי האוויר (הקיימים בכל דגמי ה-GL) הונמכו על ידי שינוי תוכנה ב-30 מ^מ, ובראבוס מציעים ללקוח לבחור בין מספר מערכות בלימה – החזקה מבניהן בעלת לא פחות מ-12 בוכנות מלפנים ו-6 מאחור, עם דיסקים מאווררים בכולן. מבחוץ דאגו בראבוס לסמלי החברה; ארבעה מפלטים מגדולים; פגוש הקדמי שונה הכולל, כמובן, שני זוגות של פנסי ערפל; מאחור נמצא דפיוזר וכמובן, איך אפשר בלי – חישוקים מגודלים. אלו האחרונים מוצעים במבחר גדלים החל מ-^18 שפויים ומקובלים וכלה ב-^22 מגודלים למדי עם צמיגי 295/35-22. מבפנים השינויים רבים ונתפרים על פי דרישות הלקוח, אך רמת הביצוע והפירוט מרשימה, ראו בתמונה את כפתור הנעילה עם סמלה של בראבוס. לסיום נציין כי כל כלי הרכב שבראבוס משפרים זוכים לאחריות של שלוש שנים או 100 אלף ק^מ, שנה יותר מהאחריות שמרצדס עצמם מעניקים, לפחות בארץ.