לאחר שבשבוע שעבר הופיעו תמונות ראשונות של ההונדה CR-V ברשת, הגיע עכשיו תורה של ה-MDX הגדולה יותר של חטיבת-הבת היוקרתית, אקורה. גרסת-קונספט של הדור החדש הוצגה בתערוכת ניו-יורק האחרונה, ועכשיו מגיע תור הגרסה הסדרתית; הצילום היחיד של המכונית מבחוץ חושף עיצוב השומר אמונים למכונית התצוגה. מעט המידע שפורסם מספר על אבזור אופציונלי הכולל בין היתר מתלים אקטיביים, דלת אחורית חשמלית, מצלמה אחורית, וחימום גם למושבי השורה השניה (מתוך השלוש). במקביל, הקדים שבועון Autoweek האמריקני את האמברגו על הפרסום של ה-CR-V, שחשיפתה הרשמית טרם תערוכת פריז מיועדת ל-1 בספטמבר. מאחר ולא מדובר כאן בבלוג-חדשות אלא בגורם תקשורת מרכזי בארה"ב, קשה להניח שהפרסום נעשה ללא אישור של הונדה. מעבר לתמונות פנים וחוץ באיכות טובה יותר מאלו שדלפו קודם, זכינו למעט מידע נוסף אודות ה-CR-V: הדור החדש נשאר עם מנוע 2.4 ל' בעל 4 צילינדרים, אך ההספק עולה מעט ל-166 כ"ס. התיבה הידנית יורדת מההיצע, בארה"ב על כל פנים, ונותרת רק התיבה האוטומטית 5 הילוכים. נפח הפנים הכללי הצטמק מעט אבל הוא נוצל בצורה יעילה יותר – יש יותר מרווח מתניים (דהיינו לרוחב), ותוספת של 70 ל' לקיבולת המטען. החשיפה המלאה, כאמור, בעוד כשבוע.