סטודיוטורינו היא סדנה צעירה יחסית – מכוניתה הראשונה, RK ספיידר (על בסיס הפורשה בוקסטר) הושקה רק ב-2005. אבל מאחורי הסדנה עומד שם בעל עבר מפואר: אלפרדו סטולה, מיורשי סדנת העיצוב הותיקה הנושאת את שם המשפחה. אלפרדו מכר ב-2004 את רוב חלקו בסדנת סטולה והלך בדרך עצמאית: סדנת סטודיוטורינו האקסקלוסיבית, שעוסקת בעיצוב בלבד ולא בשיפורים מכניים. עכשיו מגיע תור המוצר השני של סטודיוטורינו, ה-RK קופה, על בסיס הפורשה קאימן. כפי שנעשה קודם לכן עם ה-RK ספיידר, סדנת רוף הגרמנית שותפה לפרוייקט ואחראית לשיפורים המכניים. הטיפול העיצובי מעמיק, ומהמרכב המקורי של הקאימן נותרה רק הכנף השמאלית. היתר מלא וגדוש בפרטים קטנים וגדולים המעניקים ל-RK קופה מראה אקסקלוסיבי ייחודי. החלון האחורי המקורי המשופע בוטל, ובמקומו יש חלון אנכי עם צמד קורות צרות המתמשכות לאחור (בדומה לפרארי 599, למשל); גם החלונות האחוריים בוטלו והתוצאה מזכירה למדי, ולא במקרה מן הסתם, את הפורשה 904 (וקצת גם את הפרארי דינו 246, שניהם מוצרים של שנות ה-60). בין היתר מתגלגלת המכונית על חישוקי ^19 שפותחו במיוחד עבורה על-ידי חברת Toora, ונבלמת על-ידי מיטב תוצרת ברמבו, אם כי סוג הבלמים ולמעשה כל היתר נתון למעשה לבחירת הלקוח – הגימור, האבזור ורמת השיפורים המכניים. המכונית הראשונה נושאת מפרט שנבחר על ידי סטודיוטורינו, אבל היא רק דוגמה למה שניתן לבצע לפי גחמות הלקוח. בצד המכני ניתן למצוא מנוע בנפח 3.8 ל' המשיג, באמצעות מגדש-על, הספק מירבי של 440 כ^ס – מספיק טוב כדי להאיץ ל-100 קמ^ש ב-4.3 שניות ולהגיע למהירות מרבית מעל 300 קמ^ש. בנוסף למכונית הראשונה ייוצרו בסך הכל עוד 49 מכוניות, כל אחת לפי הזמנה. המחיר – כצפוי – רחוק מלהיות עממי: כ-300,000 אירו, אם כי כמובן התג הסופי תלוי מאד במפרט הנבחר.