המסקנה העיקרית מסקר האמינות (Dependability) של J. D. Power לשוק האמריקני בשנת 2006, שתוצאותיו פורסמו בסוף השבוע שעבר, היא כי הפערים בין מותגי היוקרה, המובילים באופן מסורתי בסקר זה, לבין המותגים העממיים, ממשיכים להצטמצם. בארבע השנים האחרונות, הפער הממוצע בין מותגי יוקרה לאלו ה"המוניים" ירד בחצי, מ-31 תקלות ל-100 כלי רכב ל-15 בלבד. הסקר השנה התבסס על נתוני תקלות שדווחו על-ידי כ-48,000 בעלי מכוניות משנת הדגם 2003 בארה"ב. לקסוס דורגה שוב ראשונה בין המותגים, זו השנה ה-12 ברציפות, אבל במקומות הבאים אחריה נמצאים מותגים שבארה"ב אינם מוגדרים כיוקרתיים – מרקורי של פורד (עם שיפור ניכר בממוצע התקלות לעומת השנה שעברה) וביואיק של GM. טויוטה והונדה מדורגות כרגיל גבוה, במקומות 5 ו-7 ברשימת המותגים. מותגי יוקרה המדורגים גבוה הם קדילאק (מקום 4), אקורה (6); יגואר, ב.מ.וו, אינפיניטי ולינקולן מדורגים במקומות 8-11. לעומת זאת מרצדס (מקום 18), פורשה (צניחה ענקית ממקום שני אשתקד למקום 22 בלבד השנה), וולוו (27), אודי (28) וסאאב (36, לפני אחרון) השיגו כולם ציון נמוך מהממוצע הכללי – ואילו לנד-רובר מדורגת במקום ה-37 והאחרון, בפער ענק ומביך מכל היתר עם מספר תקלות ממוצע גבוה בכ-30% משל המקום שמעליה ויותר מפי שלושה מלקסוס במקום הראשון. קצת מפתיע לגלות כי גם רוב מותגי יפן העממיים לא הצטיינו. בנוסף למותגי היוקרה – לקסוס, אקורה ואינפיניטי – רק טויוטה והונדה דורגו מעל הממוצע. שאר היפנים השיגו תוצאות מתחת לממוצע הכללי, עם סובארו במקום 16, ניסאן במקום 20, מאזדה במקום 21, מיצובישי במקום 25, איסוזו במקום ה-30 וסוזוקי במקום ה-35. מספר מותגים הפגינו שיפור גדול לעומת אשתקד, בראשם מיני (280 תקלות ל-100 כלי רכב, לעומת 383 ב-2005), קאיה (ירידה מ-397 תקלות ל-310) ויגואר (210 לעומת 268). אחרים רשמו עליה ניכרת במספר התקלות, בראשם פורשה, שנפילתה מהמקום השני אשתקד באה בעקבות 248 תקלות ל-100 כלי רכב שדווחו השנה לעומת 149 בלבד אשתקד. לינקולן ירדה מהמקום השלישי ל-11 עם עליה מ-151 ל-220 תקלות. יש לציין כי השינויים הגדולים הללו משנה לשנה מעלים תמיהה: בכל מקרה הסקרים מתיחסים למכוניות בנות 3 שנים הנמצאות בידי בעליהם המקוריים; הסקר של אשתקד התייחס לדגמי 2002, וזה של השנה ל-2003. לא סביר שאמינות תשתנה באופן כה קיצוני אלא אם מדובר בשינוי מהותי בהיצע הדגמים בשנה המדוברת. ג'. ד. פאוור פרסמה, כרגיל, גם את הדגמים המובילים ב-19 סגמנטים שונים. כאן הפגינה תוצרת יפן עליונות ברורה, עם 13 מ-19 מקומות ראשונים – אבל הזו מטעה כאן: דגמי טויוטה (כולל לקסוס) והונדה אחראים ל-12 מאותם מקומות ראשונים. הדירוגים המלאים בסגמנטים השונים וכן דירוג המותגים מופיעים משמאל.