זה היה צפוי – ועכשיו זה רשמי. ריק וואגונר, יו^ר ג'נרל מוטורס, הכריז אתמול כי השברולט קאמארו בגלגולה החדש אכן תיוצר. המכונית הוצגה כקונספט בתערוכת דטרויט האחרונה, וכמו תאומתה מבית דודג', הצ'לנג'ר, קצרה תגובות נלהבות. GM זכתה לזרם של פניות לייצרה, ולפי מחקרים בארה^ב ^קאמארו^ היא בין עשרת חיפושי-האינטרנט הפופולריים ביותר בתחום הרכב ב-2006. לאחר שחטיבת קרייזלר הכריזה על ייצור הצ'לנג'ר, היה ברור למדי כי החלטה דומה תתקבל לגבי הקאמארו. לדברי GM, המכונית תגיע לייצור כמעט ללא שינויים עיצוביים לעומת הקונספט, שעיצובו זכה לשבחים רבים. עוד מדגישה GM בהודעתה כי המכונית תצוייד במיתלים אחוריים נפרדים, להבדיל כמובן מהמוסטנג הנוכחית. עם זאת, בחלק מהתגובות להודעה – המשמחת לכשעצמה עבור הציבור האמריקני חדור-הנוסטלגיה – ניכרה אכזבה על כי המכונית תגיע לשוק באיחור כה רב. לפי GM, תחילת השיווק מיועדת לרבעון הראשון של 2009 – שנתיים וחצי מהיום ושלוש שנים מהצגת הקונספט! לאחר שנמסרה ההודעה הוזמנו עובדי GM ובעלי קאמארו רבים למפגש לחגיגת ההכרזה, ותמונות מהאירוע מופיעות כאן. הקאמארו המקורית היתה אחד הסמלים הבולטים של עידן מכוניות השרירים; היא יוצרה ברציפות מ-1967 ועד 2002, ובתקופה זו עלו על כבישי ארה^ב (בעיקר) קרוב ל-5 מיליון יחידות.