פולקסווגן שידרגה לא מזמן את הפולו GTI עם גרסת ה-CUP. בסדנת B&B מניחים שלכם ש-180 כ^ס לא מספיקים, ומציעים לכם מניסיונם הארוך בשיפור מנוע ה-T1.8 המוכר של הקונצרן. הצעת הבסיס של הסדנה מעלה את ההספק ל-210 כ^ס, אבל אפשר להזמין גם חבילות שיפור עם 220, 250 ו-272 כ^ס. לממהרים באמת מציעה החברה גרסה עם 300 כ^ס – כדי להגיע להספק הזה נדרש המנוע לעבור סדרת טיפולים מקיפה הכוללת בוכנות חדשות ומחוזקות, טורבו מוגדל, הזרקת דלק שונה ומערכת פלטה משודרגת (מלבד, כמובן, שינויי תוכנה למחשב ניהול המנוע). גרסת ה-300 כ^ס מגיעה ל-100 קמ^ש ב-5.8 ש' שיפור של 2.4 ש' מול גרסת הבסיס המסתפקת ב-150 סוסים, קצת מאכזב ביחס לשיפור בהספק, אבל אין ספק שלשלדת הפולו קשה להוריד 300 כ^ס לכביש בצורה יעילה. המהירות המרבית עלתה ל-254 קמ^ש, מוגבלים, מול 216 קמ^ש במקור. כדי לשמור על יציבות שופרה מערכת המתלים והבלמים וגם החישוקים הוגדלו ל-^17 או ^18 בהתאם לבחירת הלקוח. בנוסף מוצע קיט חיצוני אגרסיבי, שידעו לפנות לכם את הדרך כשיראו אתכם במראה האחורית.