אם אתם רוצים שלא יהיה שום סיכוי שמישהו יפספס אתכם כשתעברו ברחוב, למרות האודי Q7 הגדולה (אורך של 509 ס"מ) והחדשה שלכם, ל-JE Design הגרמנית יש את הפתרון עבורכם. הסדנה מציעה קיט מלא, הכולל ניפוחים רחבים מצדי הרכב ובקורה C. בנוסף קשה שלא להבחין בפגוש הקדמי המוגזם ועצום הממדים, הכולל פנסי ערפל כפולים בכל צד והמשך נוסף לגריל המקורי המגודל. גם הפגוש האחורי הוחלף ביחידה מופרכת, הכוללת שני אגזוזים בכל צד, ויש גם ספויילר אחורי מגודל. לסיום, איך אפשר בלי חישוקי ענק – "22 – עם צמיגים במידה משלימת פוזה – 295/30. הסדנה לא מטפלת רק במראה, ומציעה למי שרכש את גרסת ה-3.0 ל' דיזל העלאת הספק מ-233 כ"ס ל-285 כ"ס, ומומנט משודרג של 56 קג"מ במקום 51 קג"מ. מה שמביא את ה-SUV הגדול למאה קמ"ש ב-8.4 ש' במקום ב-9.1 ש'. ל-4.2 ל' בנזין המציע 350 כ"ס אין הצעת שיפורים, כנראה שבסדנה החליטו שאפס למאה ב-7.4 ש' זה מספיק.