מסע הפרסום להמשכון של "שודדי הקאריביים" כולל גם צד מוטורי – חברת וולוו בנתה גרסת "שודדים" מיוחדת ל-XC90 וטמנה אותה אי שם. עכשיו מתחיל חיפוש המטמון בסגנון סיפורי שודדי הים – כדי להגיע ל-XC90 הקבור יצטרכו המתמודדים לפתור שורה של חידות, למלא משימות ולעבור מבחנים שונים, וירטואלים ואמיתיים. ההשתתפות פתוחה בפני כולם, ודורשת אך ורק הרשמה בסוכנות וולוו הקרובה אליכם. זאת אומרת, אם אתם גרים באנגליה, ארה"ב, אוסטריה, ספרד או יפן. ישראל לא נכללת ברשימת המדינות המשתתפות בתחרות. מבין המשתתפים שיצליחו לפתור את כל החידות ולעמוד בכל המשימות יבחרו שבעה משתתפים שיוטסו למקום בו הוטמן הרכב למשימה האחרונה – מציאת מקום הקבורה. כאמור, מי שימצא את הרכב גם יזכה להחזיק בו. וולוו לא קימצו וטמנו באדמה את הדגם הבכיר בסדרת רכבי הפנאי שלה, זה המצויד במנוע ה-V8 החדש. בנוסף זכה הרכב לעיצוב ייחודי, עם צביעה הלקוחה מהסרט, כמו גם חישוקי “20 בעיצוב חד פעמי. תודו שזה מסע פרסום מרענן...