סדנת RUF הגרמנית מתמחה בשיפור כלים מבית פורשה, עכשיו הם מוסיפים להיצע שיפור לקאררה. לשם שינוי, מדובר בהצעה סולידית, יחסית, ולא ברכב שמקבל תוספת של מאות סוסים בדרך להפיכתו למפלצת תאוצה. ולפרטים – מבחוץ תמצאו קיט הכולל ספויילר אחורי העשוי קרבון פייבר, פגושים חדשים מלפנים ומאחור (כאשר הראשון נראה כמו מפלסת שלג) וזוג מראות חדשות. כמובן שגם הפנים לא נשאר מקופח עם מושבים עמוקים ואוחזים יותר, הגה שונה וידית הילוכים ודוושות מאלומיניום, כולם מבית RUF, כמובן. החישוקים דווקא צנועים יחסית, ^19 עם צמיגי 255/35 מלפנים ו-305/30 מאחור, אבל הם מסתירים בלמים משודרגים עם דיסקים מחורצים. כמובן ש-RUF לא הסתפקו רק ביופי. מנוע ה-6 ציל' בנפח 3.8 ל' קיבל מגדש-על, שני אינטרקולרים, סעפת פליטה משודרגת, מערכת ניהול מנוע חדשה ועוד. הנתונים המקוריים המכובדים בפני עצמם – 355 כ^ס ו-40.8 קג^מ – צמחו ל-435 כ^ס ומומנט של 48 קג^מ, מה שמעיד על לחץ גדישה נמוך יחסית. התאוצה ל-100 קמ^ש מתבצעת ב-4 שניות, שיפור של 8 מאיות. ואנחנו רק מקווים שאפשר לקבל אותה בצבע אחר חוץ מהירוק המזעזע הזה.