לאחר שנים בהם הנציג היחיד של ביואיק בארץ הקודש היה הרנדוו, החלה UMI בשנה האחרונה במהלך להחזרת המותג לחיים. במסגרת מהלך זה החל יבוא של שתים ממכוניות הנוסעים של המותג – הלוצרן והלה-קרוס. אסטרטגית החדירה היתה פשוטה וקולעת לטעם הישראלי, שתי המכוניות הציעו הכי הרבה – פח, נפח ואבזור – לשקל. ונראה כי האסטרטגיה אכן הצליחה – ביואיק זוכה להצלחה לא מבוטלת באולמות המכירות – 275 יחידות ברבעון הראשון של השנה – בעיקר אם לוקחים בחשבון כי המכונית הזולה ביותר בהיצע עולה 200,000 ש"ח.