היום השיק היבואן המקומי של מיצובישי את ה-L200 ^האנטר^ אשר יחליף את המאגנום בגרסאות 4X4. במקביל, ימשיך שיווק המאגנום 2X4 במשך כחצי שנה, עד להגעת גרסת האנטר מקבילה. ל-L200 החדש שלדת סולם חדשה, קשיחה מקודמתה אך גם בעלת יכולת ספיגה עדיפה – במקרה תאונה – בזכות קורות שלדה עבות יותר אך צרות דופן ואזורי קריסה בקצוות. מערכת ההנעה כוללת מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.5 ל' המפיק 136 כ^ס ו-32 קג^מ, תיבת הילוכים אוטומטית עם ארבעה יחסי העברה ומערכת העברת כוח ^סופר סלקט^ בעלת דיפרנציאל מרכזי המאפשר הנעה כפולה קבועה. עוד בהיצע, בחירה בין נעילה אחורית (כמו במאגנום היוצא) למערכת בקרת משיכה מבוססת בלמים. בנוסף קיימת מערכת בקרת יציבות הנקראת ASTC. שתי מערכות אלו הן תוספות בטיחותיות חשובות מאוד לרכב שטח ובוודאי לטנדר עבודה ושילובן נמצא רק בהאנטר. בנוסף למפרט הטכני המרשים יש גם אבזור נוחות רב ונדיב. בקרת אקלים, תצוגת מידע ומחשב דרך, מערכת שמע מקורית וחשוב מכל ^חלון גב^ חשמלי המאפשר גישה מתא הנוסעים לארגז. בנוסף לאבזור המקורי קיים כבר היצע אביזרים נרחב מבית היבואן וספקיו השונים. ההיצע כולל – בין השאר – סגירות שונות לארגז, מיגוני גחון, צינורות סף, קשתות דקורטיביות ואחרות. ההאנטר גדול מהמגנום בכל ממד ומשחרר לא רק חלל נדיב יותר לנוסעים מאחור אלא מותיר גם ארגז מטען שימושי. מידות הארגז עומדות על אורך של 132.5 ס^מ רוחב של 147 ס^מ ועומק של 40 ס^מ. האורך הכללי מכובד וסוגר בדיוק 5 מ' כאשר מרווח הגחון עומד על ה-20 ס^מ המסורתיים. טווח המחירים נע בין 186,000 ₪ לגרסת התא הכפול-כפול הנעה עם תיבת הילוכים ידנית עד ל-226,000 ₪ לגרסה האוטומטית המאובזרת ביותר ויש כמובן רמות ביניים עם חבילות אבזור שונות. השקת הטנדר החדש לציבור הרחב תתקיים ב-16 ליוני בגני התערוכה ת^א.