זה מה שקורה כשמרקוס ממש עצבני. לואב עשה סימנים של ניסיון שבירת שיא נוסף, וזה היה מספיק בשביל שהפיני הגדול יחליט שזהו, הוא חייב לנצח. שנה שעברה זה קרה בפינלנד, לאחר ששה ניצחונות רצופים. השנה הספיקו לו חמישה בשביל להתעצבן באמת ולנצח את ראלי יוון בהפרש של שתיים וחצי דקות מיריבו המר. אבל אם להיות הוגנים, אחת הסיבות שבעטיין התדרדר לואב בלוח הזמנים היא תקר בגלגל. בדיוק כפי שקרה בפינלנד בשנה שעברה... את היום הראשון החל לואב בניצחון של קטע הדירוג הראשון, אך לאחריו שלט מרקוס בדרכי העפר היווניות במה שיסתיים לאחר שלושה ימים חמים ב-11 ניצחונות של קטעי דירוג. בסוף היום הראשון זה הספיק לחצי דקה יתרון על סולברג, כאשר לואב שומר מרחק של כמה שניות נוספות מאחור. שני סטייג'ים לתוך היום השני – והאלוף הצרפתי כבר התקדם מדרגה אחת למעלה, כשהוא משאיר את סולברג מאחור. דני סורדו הצעיר הפתיע במהלך היום השני כשהוא עולה ממקום תשיעי לחמישי, אך יש לציין כי הוא עשה זאת גם עקב בעיות בהן נתקלו מתחרים אחרים כפרנסואה דובאל (שבא עם סקודה פרטית), טוני גרדמייסטר (שהגיע בקסארה פרטית) וצמד המתחרים של OMV פיז'ו – מנפרד סטוהל והנינג סולברג. הסטייג' האחרון של היום היה הדרמטי ביותר לאורך הראלי, כאשר שניים נפגעו ממנו במיוחד: סבסטיאן לואב קיבל פנצ'ר והחליט להמשיך מבלי להחליף גלגל, מה שהתברר כהחלטה נבונה שהביאה אותו לסוף היום עם איבוד זמן מינימלי, רק דקה וחמישים שניות אחרי גרונהולם. הוא גם הצליח לדדות על מתלים שבורים ושני (!) גלגלים בלבד לאזור השירות, ואפילו לתקן את מכוניתו בזמן בכדי לא לקבל עונשין על איחור. לפטר סולברג, שכבר ידוע בתקריות חסרות המזל שלו, קרתה הפעם תאונה מוזרה במיוחד (כנראה לכבוד העובדה שזהו הראלי ה-100 במספר בו הוא מתחרה באליפות העולם). בדרך לסטייג' האחרון של היום השני נסע צופה פרוע נגד כיוון התנועה וכמעט התנגש בנהג הסובארו ההמום. זה סטה אל מחוץ לכביש בכדי להימנע מפגיעה, אך פגע בסלע בצורה קשה שמנעה ממנו את ההתמודדות בסטייג' האחרון של היום. מכוניתו תוקנה בזמן ליום השלישי, אך חמש דקות כבר אבדו לו תחת חוקי סופראלי. עוד מהיום השני: מנפרד סטוהל כמעט הצליח להעלות את מכוניתו באש לאחר הסטייג' האחרון של היום, ובסטייג' 10 איבד הנינג סולברג את הבלמים לחלוטין, מה שלא מנע ממנו להציג את הזמן הרביעי בטיבו באותו הקטע. היום האחרון נפתח בהתגלגלות של מנפרד סטוהל שנאלץ לפרוש מהמקום החמישי. עוד מספר נהגים נפגעו מתאונות באותו הסטייג', אך התאונה של אתמול לא מנעה מסולברג לנצח בארבעת הקטעים הראשונים של היום, אשר לצערו לא קידמו אותו אל מעבר למקום השביעי הכללי. ללא חמש דקות העונשין מאתמול הוא היה ממוקם שני לאחר גרונהולם... אל הסטייג' האחרון באיצטדיון האולימפי נכנסו גרונהולם, לואב והירבונן עם המקומות הראשונים מובטחים להם. גרדמייסטר ניצב לא הרחק מאחור והנינג סולברג התכונן לקרב אימתני מול דני סורדו שהתמקם 3.9 שניות מאחוריו. סולברג, שאיבד שלושה מקומות בסטייג' האחרון והדומה בראלי בארגנטינה, היה נחוש לא לוותר על מקומו החמישי. בפתיחת הקטע הוא נתקל בקשיים ביציאה מהמקום, אך התאושש ונהג מושלם לאורך הקטע הקצר, כשהוא מסיים 0.8 שניות לפני סורדו. זהו, עונת הראלי לוקחת חופשה של 10 שבועות עד לראלי גרמניה, כאשר סיכום הביניים מציב את לואב בראש עם חמישה ניצחונות (ומרחק ניצחון אחד מלהשוות את שיא הניצחונות של קרלוס סיינז' – 26 במספר). גרונהולם שני עם שלושה ניצחונות בלבד – ועם תקווה מחודשת להתמודד על האליפות. דירוג ראלי יוון: 1. מרקוס גרונהולם (פורד) – 3:56:26.8 (10 נק') 2. סבסטיאן לואב (קרונוס-סיטרואן) – 2.26.8+ (8 נק') 3. מיקו הירבונן (פורד) – 3:43.8+ (6 נק') 4. טוני גרדמייסטר (סיטרואן פרטית) – 4:20.8+ (5 נק') 5. הנינג סולברג (OMV פיז'ו) – 4:55.6+ (4 נק') 6. דניאל סורדו (סיטרואן פרטית) – 4:56.4+ (3 נק') 7. פטר סולברג (סובארו) – 5:34.4+ (2 נק') 8. קסאוויר פונס (קרונוס-סיטרואן) – 8:19.0+ (1 נק') דירוג נהגים אחרי 8 מרוצים: 1. סבסטיאן לואב (קרונוס-סיטרואן) – 74 נק' 2. מרקוס גרונהולם (פורד) – 45 נק' 3. דניאל סורדו (קסארה פרטית) – 33 נק' 4. מיקו הירבונן (פורד) – 21 נק' 5. פטר סולברג (סובארו) – 20 נק' 6. מנפרד סטוהל (OMV פיז'ו) – 20 נק' דירוג קבוצות אחרי 8 מרוצים: 1. קרונוס-סיטרואן - 98 נק' 2. פורד - 81 נק' 3. סובארו - 63 נק' 4. OMV פיז'ו - 41 נק' 5. סטובארט VK פורד – 17 נק' 6. רד-בול סקודה – 14 נק'