קארנס: חשיפה (יותר) מלאה

עוד פרטים על המיניואן הקומפקטי שעולה כיתה

לאחר שהבאנו לכם תמונות רשמיות ופרטים ראשונים, נחשפה בסוף השבוע שעבר הקארנס החדשה בתערוכת מדריד. ובכן פרט לשם, הכל חדש. הקארנס זוכה לתוספת נאה של 13 ס^מ בבסיס-הגלגלים, ל-270 ס^מ, יחד עם גידול ניכר של 8 ס^מ במפשקי הגלגלים התורם לא רק למרחב הפנים אלא גם לנוחות הנסיעה ולתכונות הדינמיות. הממדים החיצוניים גדלו ב-5.5 ס^מ באורך, 5 ס^מ ברוחב ו-4 ס^מ בגובה, מה שמאפשר להגדיל את תכולת המושבים לשבעה (ותהיה גם גרסת 5 מושבים). היצע המנועים באירופה יכלול את מנוע ה'תטא' החדש של יונדאי/קאיה בנפח 2.0 ל' עם 144 כ^ס, ודיזל 2.0 ל' עם 140 כ^ס שגם הואכבר מופיע במספר דגמי הקבוצה. שני המנועים יוצעו עם תיבה אוטומטית 4 הילוכים בעלת אפשרות לתפעול ידני, בנוסף לתיבות ידניות (5 הילוכים בבנזין, 6 בדיזל). בארה^ב, שם תשווק הקארנס תחת השם 'רונדו', יוצעו מנועי בנזין המוכרים מהיצע יונדאי/קאיה, בנפחי 2.4 ו-2.7 ל'. עוד מקבלת הקארנס מתלים חדשים, הגה עם תגבור הידראולי וחישוקי ^16 סטנדרטיים. קאיה מצפה מהמיניואן החדש להיות רב-מכר גלובלי, ומתכננת למכור 150,000 יחידות ב-2007.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.