לאחר שהבאנו לכם תמונות רשמיות ופרטים ראשונים, נחשפה בסוף השבוע שעבר הקארנס החדשה בתערוכת מדריד. ובכן פרט לשם, הכל חדש. הקארנס זוכה לתוספת נאה של 13 ס^מ בבסיס-הגלגלים, ל-270 ס^מ, יחד עם גידול ניכר של 8 ס^מ במפשקי הגלגלים התורם לא רק למרחב הפנים אלא גם לנוחות הנסיעה ולתכונות הדינמיות. הממדים החיצוניים גדלו ב-5.5 ס^מ באורך, 5 ס^מ ברוחב ו-4 ס^מ בגובה, מה שמאפשר להגדיל את תכולת המושבים לשבעה (ותהיה גם גרסת 5 מושבים). היצע המנועים באירופה יכלול את מנוע ה'תטא' החדש של יונדאי/קאיה בנפח 2.0 ל' עם 144 כ^ס, ודיזל 2.0 ל' עם 140 כ^ס שגם הואכבר מופיע במספר דגמי הקבוצה. שני המנועים יוצעו עם תיבה אוטומטית 4 הילוכים בעלת אפשרות לתפעול ידני, בנוסף לתיבות ידניות (5 הילוכים בבנזין, 6 בדיזל). בארה^ב, שם תשווק הקארנס תחת השם 'רונדו', יוצעו מנועי בנזין המוכרים מהיצע יונדאי/קאיה, בנפחי 2.4 ו-2.7 ל'. עוד מקבלת הקארנס מתלים חדשים, הגה עם תגבור הידראולי וחישוקי ^16 סטנדרטיים. קאיה מצפה מהמיניואן החדש להיות רב-מכר גלובלי, ומתכננת למכור 150,000 יחידות ב-2007.