על יציאתם של איציק בריל ואנשי קבוצת ^רמות ראלי טים^ למרוץ הטראנס איבריקו כבר סיפרנו לכם. עכשיו אנו יכולים לספר על התוצאות. הראלי היה ארוך משמעותית מהמקובל במרוצי הראלי רייד האירופאים – לא רק שהראלי נמשך שלושה ימים, ולא אחד כמקובל, אלא שבמקום קטעי דרוג קצרים יחסית, אותם עוברים המתחרים 4-5 פעמים, היה הראלי מורכב מקטעים ארוכים בהרבה אותם עברו המתחרים פעם או פעמיים בלבד (ועדיין המרחק הכולל היה ארוך מהמקובל). אבל לא זו הסיבה שאיציק חזר הפעם בלי גביע. ההתחלה דווקא היתה לא רעה. בסוף היום הראשון, אחרי יותר מ-500 ק^מ של מרוץ, היה הצוות ממוקם במקום ה-20 הכללי ורביעי בקטגוריה T2 דיזל, לה הוא שייך. זה למרות שאת היום סיים איציק עם היגוי מוגבל בשל משולש עקום במתלה הקדמי. ליום השני זינק הצוות בהחלטה לצמצם את הפער ולטפס לעמדת פודיום. כעבור 50 ק^מ הצליחו אנשי ^רמות^ לסגור את הפער על הצוות שזינק לפניהם ולהיות במרחק של 20 שניות בלבד מהצוות שלפניהם. אם היו מצליחים לשמור על הקצב הנ^ל עד לסוף היום, היו מטפסים לראש הקטגוריה. אלא שאז נאלץ הצוות לשלם מחיר כבד על החלטה שגויה – במהלך הכנת הרכב בסוף היום הקודם הוחלט שלא להחליף את הצמיגים, משיקולי תקציב. אבל אחד הצמיגים לא עמד בעומס המתמשך וקרס תוך כדי מרוץ, גורם להתהפכות קשה של הצוות ולפרישתו מהמרוץ. כך הסתיים המרוץ עבור הקבוצה הישראלית, אך לא המאמץ הבינלאומי – ההזמנה של קבוצת ראלי ארט היתה, כזכור, לשלושה מרוצים. למרות ההתהפכות והפרישה הביעו אנשי הסדנה שביעות רצון מביצועי הקבוצה הישראלית. כדי לוודא כי החלטה שגויה כזו לא תחזור על עצמה, לפחות לא ממניעים כלכליים, העמיד רפאל דל ריו, מנכ^ל ראלי ארט, לרשות הקבוצה הישראלית סט של 24 צמיגים חדשים ו-16 חישוקים. הראלי הבא אליו תצא הקבוצה הוא ראלי ספרד, בעוד כשלושה חודשים, ואנו מאחלים לקבוצה הצלחה רבה יותר בעתיד. חברת מטריקס – יבואני שמני רפסול חברת סוניגו – שילוח בינלאומי חברת צייג – הדפסות חברת יוניור – יצרנית כלי עבודה יובל מלמד - ספארקו – אביזרי מרוץ מרכז שרות רמות