סיאט תציג בתערוכת מדריד שתיפתח בסוף החודש גרסה חזקה יותר ללאון. לראשונה בסיאט יותקן מנוע ה-2.0 ל' TFSI המוכר, ללא הגבלות, ויספק 200 כ^ס ו-28.6 קג^מ (בדיוק כמו בגולף GTI ובניגוד ללאון טורבו הבסיסית, לה 185 כ^ס בלבד). 100 קמ^ש יושגו תוך 7.3 ש', מאית שניה לאט יותר מהאחות מבית VW. תג ה-FR יוצמד גם לגרסת ה-2.0 ל' דיזל המספקת 170 כ^ס ומומנט מרשים של 35.7 קג^מ. כאן תגיעו ל-100 קמ^ש ^רק^ תוך 8.2 ש'. כדי שנזהה את גרסת ה-FR גם מבחוץ, שונו הפגושים ליחידות אגרסיביות יותר, במיוחד מלפנים. כמו כן תמצאו מראות כסופות וחישוקי ^17 עם אופציה ל-^18. סיאט לא הסתפקו בהצמדת תגי ה-FR מבחוץ, ולכן תמצאו אותם גם על המושבים הספורטיביים, ההגה ולוח המחוונים. האחרון, אגב, שונה אף הוא ומתהדר בכיתוב שחור על רקע לבן. כרגע לא פורסם מידע האם השינויים כוללים גם כיול מתלים שונה מול גרסת ה-185 כ^ס, שכבר נמכרת בארץ, ואילו אנחנו נציין כי בעתיד מתכננת סיאט להציג גרסת ^קופרה^ חזקה עוד יותר, שתהווה את פסגת ההיצע של הלאון.