קייטרהם, יצרנית מכוניות הספורט הספרטניות והאהובות ממשפחת ה-7 המהוללת, נוטשת סופית את מנועי רובר הותיקים מסדרה K. קייטרהאם החלה בתהליך המעבר לפורד מלמעלה למטה, תחילה עם דגמי ה-CSR אשר צוידו במנועי 2.3 ל', ולא מכבר הודיעה על ה-R400 החדש עם מנוע 2.0 ל'. מסוף 2006 יקבלו גם הדגמים היותר-מתונים מנועי פורד קלי-משקל ומודרניים, כולם בנפח 1.6 ל' מסדרת "סיגמה" העכשווית, המוכרת גם בכינוייה "זיטק" (Zetec). אותם מנועים, אגב, משמשים גם בסדרת המירוצים-למתחילים "פורמלה פורד" הפופולרית. יוצעו 4 גרסאות הספק: מנוע בסיסי שהספקו טרם הוצהר, מנוע תואם תקן יורו 4 בעל 115 כ"ס (עד עתה רק מנוע ה-2.3 ל' 200 כ"ס המותקן ב-CSR עמד בתקן זה), ועוד שתי גרסאות עם 140 או 160 כ"ס. הוספת מנוע בסיסי התואם את התקן האירופי תאפשר לקייטרהם לחזק משמעותית את נוכחותה בשווקי יצוא, שכבר עכשיו אחראים ל-50% מהמכירות הכלליות.