אין עוררין על כך שרכב דו-גלגלי טומן בחובו יתרונות רבים ובראשם אי העמידה בפקקים וחוסר הרלוונטיות של בעיית החניה. למרות היתרונות, נהגי מכוניות רבים חוששים מהמעבר לדו-גלגלי, שתמיד יהיה יציב פחות וחשוף יותר. במהלך ההסטוריה בוצעו מספר נסיונות להפוך את הדו-גלגלי לבטיחותי ונוח במטרה למשוך את מנמנם הפקקים הממוצע לחיקה החם של הקטנועניות. כלים כמו הב.מ.וו C1, ניסו להציע הגנה מפני פגעי מזג האויר ושידרוג בטיחותי לעומת הקטנוע הסטנדרטי, אבל עדיין התבססו על שני גלגלים. פיאג'ו הציגה לפני מספר ימים את מה שיכול להיות הפתרון לכל אלו שרצו לעלות על קטנוע ולחתוך את זמן ההגעה למשרד בחצי, אבל חששו (שלא תמיד בצדק) מהיציבות המעורערת של הדו-גלגלי. ה-MP3 הוא קטנוע מנהלים שבא להציע את הטוב שבכל העולמות, יכולת תמרון וזריזות של קטנוע ויציבות של אוטו - תודות למבנה שלושת הגלגלים הייחודי שלו. פיאג'ו עשו יותר מלהצמיד עוד גלגל לציר הקדמי. מדובר במתלה האוחז בשני גלגלים מקבילים, לכל גלגל בולם נפרד, כשהמתלה שומר על אפשרות ההטיה כמו בדו-גלגלי רגיל מחד ותורם ליציבות בזכות הגלגל נוסף מלפנים מאידך. מעבר ליכולת התמרון המשופרת מבטיחים בפיאג'ו שה-MP3 (על שלושת הדיסקים 240 מ^מ שלרשותו) יכול למרחקי עצירה קטנים בכ-20 עד 25 אחוזים לעומת קטנועים מקבילים (בהתאם לתנאי הכביש). יחידות ההנעה שמוצעות כרגע הן 125 סמ^ק ארבע פעימות (15 כ^ס ו-103 קמ^ש), ו-250 סמ^ק (22.5 כ^ס ו-125 קמ^ש), שתיהן מוזרקות, מתקדמות ושתיהן יכרעו תחת נטל המשקל העצמי המכובד של התלת (199-204 ק^ג) עד להופעת גירסה חזקה יותר (אם בכלל). פיאג'ו עתידים לשווק עם התלת החדש מגוון אביזרים, החל במערכת GPS עם מסך LCD וכלה בכיסויים מחוממים לרוכב לימים קרים וגשומים.