סדנת GeigerCars הגרמנית מתמחה בשיפור כלי-רכב אמריקאיים, ורגילה לקבל בקשות מיוחדות מלקוחותיה באירופה. אך עדיין לא ציפו בסדנה לקבל בקשה משריף בטקסס לשפר האמר H2 משטרתי, המשמש כרכבו האישי. אומנם ל-H2 יש במקור מנוע בנזין V8 בנפח 6.0 ל', המספק 350 כ"ס ו-50.5 קג"מ, אך זה כנראה לא מספיק. רשימת השיפורים כוללת הגדלת הנפח ל-7.0 ל', שידרוג הבוכנות ומערכת הפליטה ועוד שינויים מינוריים. אך עיקר תוספת ההספק מגיעה מהתקנתו של מגדש-על. התוצאה היא הספק של 700 כ"ס ב-5500 סל"ד ומומנט של 92.2 קג"מ ב-4260 סל"ד. אמור להספיק לכל צורך נורמאלי של שריף טקסאני. תיבץ הילוכים מחוזקת מעבירה את הכח לכל הגלגלים וכל הנתונים האלו מתרגמים גם לנתוני תאוצה זריזים במיוחד – 6.5 ש' למאה קמ"ש (במקום 10 ש') ומהירות מרבית שהוגבלה ל-250 קמ"ש, ועדיין מדובר בשיפור של 70 קמ"ש מול המקור. הסדנא כנראה שכחה כי מדובר ברכב משטרתי ודאגה גם לתדמית –החישוקים צמחו לקוטר של ל-"28 (!) ונועלים צמיגי 325/35. המתלים הונמכו ב-105 מ"מ (!) מה שלמעשה מבטל את יכולות השטח של הכלי (שכבר נפגעו בשל הגלגלים החדשים). מערכת הבלימה מלפנים שודרגה עם דיסקים מאווררים בקוטר 380 מ"מ, שנלפתים ע"י קליפר עם 8 בוכנות. ללא ספק שדרוג מתבקש, כדי שה-H2 הכבד אך המהיר יוכל לעצור בבטחה (בעיקר בתחנות דלק יש לשער). לנו לא ברור למה לא השתמשו באחד מהסדנאות הרבות בארה"ב המתמחות בנושא, אבל התוצאה בהחלט משעשעת (גם אם מיותרת לחלוטין)