בתערוכת פרנקפורט 05' הציגה אופל קונספט SUV בעל עיצוב מרשים במיוחד תחת השם אנטרה GTC. עכשיו מודיעה אופל כי הרכב מגיע לפס הייצור. אהבנו מאוד את דגם התצוגה ולכן התאכזבנו לגלות כי בדרך לקו הייצור אבד העיצוב הכוחני והמיוחד של הקונספט, במקביל להוספת שתי דלתות. מי שממש ירצה יוכל למצוא קווי דמיון בגריל, וזהו. אופל מציינת כי האנטרה מבוססת על הקאפטיבה של שברולט, אך לא מציינת מה השינויים המדויקים שבוצעו מעבר לשינויי העיצוב הברורים. הממדים החיצוניים דומים לאלו של הקאפטיבה, כך שניתן להניח שלא בוצעו שינויים מרחיקי לכת בפלטפורמה – אורך 457 ס^מ (7 ס^מ פחות), רוחב 185 ס^מ (זהה) וגובה של 170 ס^מ (3 ס^מ פחות). ככל הנראה תציע האנטרה, שאמורה להתחרות בסנטה-פה ובראב4, חמישה מושבים בלבד במקום שבעה המוצעים באחות לבית שברולט ובשתי המתחרות שהוזכרו. יחידות ההנעה זהות גם כן לאלו של השברולט – 2.4 ל' 141 כ^ס ומומנט של 22.4 קג^מ, V6 3.2 ל' המספק 224 כ^ס ו-30.8 קג^מ ומנוע דיזל בודד בנפח שני ליטר המספק 150 כ^ס ו-31.6 קג^מ. ההנעה היא קדמית עם העברת כוח לגלגלים האחוריים לפי הצורך. בנוסף מצויידת האנטרה בשלל מערכות בטיחותיות בהן מערכת נגד התהפכות, ESP ו-ABS. המתלים מלפנים הם מקפרסון ומתלה רב חיבורי מאחור כאשר על הבלימה מפוקדים דיסקים מאווררים מלפנים ומאחור. בנוסף מצויידת האנטרה במערכת ירידה במדרון שמראה שאופל לא מוותרת לחלוטין על יכולת שטח. האנטרה תוצג באופן רשמי בתערוכת פריז שתיפתח בספטמבר הקרוב ואמורה להגיע לאולמות התצוגה בתחילת 07' הקלנדרית.