סדנת קרלסון (Carlsson) הגרמנית החליטה שה-CLS 55 AMG לא מספיק מוחצנת וחזקה, ולכן היא מציעה לכם לשפר את המכונית הן בצד העיצובי והן בצד הטכני. אנשי הסדנה חושבים שהשינוי מהותי מספיק כדי להצדיק גם שם חדש –CK55. ההספק המקורי – 476 כ^ס –שודרג ל-560 כ^ס גם המומנט שופר מ-71.4 קג^מ לא צנועים ל-82.6 קג^מ, שמתקבלים כבר מ-2600 סל^ד נמוכים. אגב ה-CLS 63 AMG החדשה מתהדרת אומנם ב-514 כ^ס מקוריים, אבל מסתפקת ב-64.3 קג^מ. התאוצה הקלאסית למאה קמ^ש מסתיימת שתי מאיות מוקדם יותר ב-4.5 ש', ומגביל המהירות הועלה ב-70 קמ^ש ועכשיו הוא יעצור את המכונית רק ב-320 קמ^ש. כדי לשפר את האווירודינאמיות וגם את המראה (לא ממש ברור מה יותר חשוב) שונו הפגושים מלפנים ומאחור. עוד ברשימת השינויים/שיפורים: מערכת פליטה חופשית וקולנית יותר, הנמכת מרכב ב-30 מ^מ (מה שאומר שמרווח הגחון כנראה שלילי...), צמיגים רחבים ונמוכי חתך עוד יותר (במקור - 255/40 מלפנים ו-285/35 מאחור, הוחלפו ל-255/30 מלפנים ו-305/25 (!) מאחור) על חישוקי ^20 (במקום ^18). אם פתאום נתקפתם צניעות, אתם יכולים להסתפק בחישוקי ^19 (אנחנו אגב מעדיפים את החישוקים המקוריים). בפנים מוצעות ללקוח מבחר אופציות הכוללות עור ואלקנטרה בכל מקום וגם גלגל הגה שונה. המחיר לא פורסם, אבל בטח תוכלו לסגור על דיל טוב בטלפון אחד לגרמניה.