ה-RX8 PZ היא הגרסה החדשה לקופה הרוטורית של מאזדה והיא תוכננה בשיתוף עם סדנת פרודרייב הבריטית ותיוצר במהדורה מוגבלת של 800 יחידות. הגרסה החדשה מצוידת במנוע המקורי החזק יותר (231 כ^ס) מתוך זוג המנועים המוצעים ב-RX8 ועיקר השדרוג התרכז בצד ההתנהגות והקוסמטיקה. ה-PZ מונמכת ב-15 מ^מ, מצוידת בבולמי בילשטיין וקפיצי אייבך שיוצרו לפי ספסיפיקציות של פרודרייב לדגם. בולמי הזעזועים החדשים אמורים להקשיח את פעולת המתלה בשישים אחוזים ועדיין לא לפגוע בנוחות בשימוש יום יומי. מוטות הייצוב נשארו באותו הקוטר של הגרסה המקורית אבל פרודרייב שינו את גיאומטרית המתלה במטרה לחדד את ההתנהגות והניהוג. הדוד האחורי של המפלט שונה כדי ליצור צליל ערב לנוהג ברכב והסובבים אותו. את חישוקי ה-^18 הכסופים של OZ עם ליטופי הקרבון תוכלו לראות בעצמכם בתמונות המצורפות. מבחוץ נבדלת ה-PZ מאחיותיה ^הנחותות^ בספוילר שונה מאחור, מראות שונות וכיתובי פרודרייב ו-PZ. כנאמר השינויים הללו באו במטרה להפוך את הקופה של מאזדה לממוקדת וספורטיבית יותר, אולי זה מסביר מדוע נתוני התאוצה והמהירות הסופית לא השתנו לעומת הדגם ה^רגיל^- גישה מרעננת בעולם של יותר מהירות ויותר כח. ואנחנו עדיין תוהים האם נזכה יום אחד לראות גם RX8 ביבוא סדיר לארץ.