בגיל ארבע זוכה הנציג של פורד בקטגורית הטנדרונים, הקונקט, למתיחת פנים ומנוע דיזל חדש וחזק מבעבר. מבחוץ אפשר לזהות את הגרסה החדשה בזכות חרטום חדש שכולל פגוש/גריל/פנסים מעודכנים (ובגרסה הבכירה, זו שבתמונות, הגריל גם מוכסף). כשמבפנים מצטרפים חומרי דיפון חדשים ולוח מחוונים/קונסולה מרכזית שעברו עדכון. אבל החדשה העיקרית היא בתחום המנועים – שני מנועי הדיזל הקיימים (1.8 ל' 75 ו-90 כ^ס) זכו לשיפורים שונים ותוספת מסנן חלקיקים לטובת עמידה בתקנות זיהום האוויר שנכנסות לתוקף באירופה. מעל שני המנועים העיקריים תצטרף גרסה חדשה ושרירית יותר – מאותו נפח מופקים הפעם 110 כ^ס ויותר מ-28 קג^מ, לעומת 22.4 בגרסת ה-90 כ^ס המוכרת ליושבי ארץ הקודש. מנוע הבנזין, שלא יובא לארץ, כנראה לא זכה לביקוש גם בחו^ל ולא יוצע יותר. מעכשיו הגרסה הארוכה של הקונקט תוצע גם בגרסת שמונה מושבים, עם שורה שלישית של שלושה מושבים – תכולת הנוסעים הגדולה בקטגוריה.