מותחים את הקשר

הקונקט של פורד זוכה למתיחת פנים

בגיל ארבע זוכה הנציג של פורד בקטגורית הטנדרונים, הקונקט, למתיחת פנים ומנוע דיזל חדש וחזק מבעבר. מבחוץ אפשר לזהות את הגרסה החדשה בזכות חרטום חדש שכולל פגוש/גריל/פנסים מעודכנים (ובגרסה הבכירה, זו שבתמונות, הגריל גם מוכסף). כשמבפנים מצטרפים חומרי דיפון חדשים ולוח מחוונים/קונסולה מרכזית שעברו עדכון. אבל החדשה העיקרית היא בתחום המנועים – שני מנועי הדיזל הקיימים (1.8 ל' 75 ו-90 כ^ס) זכו לשיפורים שונים ותוספת מסנן חלקיקים לטובת עמידה בתקנות זיהום האוויר שנכנסות לתוקף באירופה. מעל שני המנועים העיקריים תצטרף גרסה חדשה ושרירית יותר – מאותו נפח מופקים הפעם 110 כ^ס ויותר מ-28 קג^מ, לעומת 22.4 בגרסת ה-90 כ^ס המוכרת ליושבי ארץ הקודש. מנוע הבנזין, שלא יובא לארץ, כנראה לא זכה לביקוש גם בחו^ל ולא יוצע יותר. מעכשיו הגרסה הארוכה של הקונקט תוצע גם בגרסת שמונה מושבים, עם שורה שלישית של שלושה מושבים – תכולת הנוסעים הגדולה בקטגוריה.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.