ותק, ותק...

האימפרזה הוותיקה זוכה למדליית בטיחות

הסובארו אימפרזה מבוססת על אחת הפלטפורמות הוותיקות ביותר שניתן למצוא כיום על הכבישים. המכונית המקורית הוצגה עוד בשנת 1992 ולמרות שעברה מאז כמה וכמה מתיחות פנים (כאשר המהותית האחרונה היתה ב-2001) עדיין מדובר בפלטפורמה שפותחה הרבה לפני ^עידן הבטיחות^ הנוכחי. לכן מפתיע לגלות כי האימפרזה קיבלה מדלית זהב מאיגוד הבטיחות בדרכים של חברות הביטוח האמריקאיות, ה-IIHS, על הצטיינות במבחני הריסוק שעורך האיגוד. האימפרזה קיבלה ציון ^טוב^ (הגבוה מבין ארבעה ציונים אפשריים) בכל מבחני הריסוק – קדמי, צידי ואחורי למרות שנבחנה עם ארבע כריות אוויר בלבד (בארץ היא משווקת עם שתיים בלבד!) . הבוחנים גם ציינו לשבח את משענות הראש האקטיביות, שהראו יעילות גבוהה בהקטנת נזקי ^צליפת שוט^. זו מדלית הזהב השניה שמקבלת סובארו מהארגון (הראשונה היתה על ביצועי הלגאסי, הגרסה האמריקאית ל-B4) ורק חברה אחת נוספת זכתה לקבל שתי מדליות זהב – סאאב. אחד מדגמי סאאב שזכו בכבוד היה ה-9-2X, שהיא בעצם אימפרזה בתחפושת...

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.