הסובארו אימפרזה מבוססת על אחת הפלטפורמות הוותיקות ביותר שניתן למצוא כיום על הכבישים. המכונית המקורית הוצגה עוד בשנת 1992 ולמרות שעברה מאז כמה וכמה מתיחות פנים (כאשר המהותית האחרונה היתה ב-2001) עדיין מדובר בפלטפורמה שפותחה הרבה לפני ^עידן הבטיחות^ הנוכחי. לכן מפתיע לגלות כי האימפרזה קיבלה מדלית זהב מאיגוד הבטיחות בדרכים של חברות הביטוח האמריקאיות, ה-IIHS, על הצטיינות במבחני הריסוק שעורך האיגוד. האימפרזה קיבלה ציון ^טוב^ (הגבוה מבין ארבעה ציונים אפשריים) בכל מבחני הריסוק – קדמי, צידי ואחורי למרות שנבחנה עם ארבע כריות אוויר בלבד (בארץ היא משווקת עם שתיים בלבד!) . הבוחנים גם ציינו לשבח את משענות הראש האקטיביות, שהראו יעילות גבוהה בהקטנת נזקי ^צליפת שוט^. זו מדלית הזהב השניה שמקבלת סובארו מהארגון (הראשונה היתה על ביצועי הלגאסי, הגרסה האמריקאית ל-B4) ורק חברה אחת נוספת זכתה לקבל שתי מדליות זהב – סאאב. אחד מדגמי סאאב שזכו בכבוד היה ה-9-2X, שהיא בעצם אימפרזה בתחפושת...